2.Bölüm

987 39 5
                                    

Hanry ve ben çok acıkmıştık.Hanry hasta olduğundan dolayı ben yemek bulmak zorundaydim.En yakın kasabaya gidip gelmeliydim.Ve öylede yaptım.

Saat:11:16 Tarih:16/5/2072

Hava çok sıcaktı.Ve bir kasabaya girmek üzereydim.Çok uzaklardan aylakları görebiliyordum.Ve artık aylaklardan korkmuyordum.

Tam markete girecekken bir kız sesi geldi.Durdum ve camdan birinin bana silah doğrulttuğunu gördüm.Arkamı yavaşça döndüm.Bir genç kızdı.(Çok güzel bir kız diye aklımdan gecirdim)Bana baktı ve;

-"Kimsin ve burda ne arıyorsun"dedi

+"Kardeşim ve ben çok açız onun için birseyler bulabilirim diye buraya geldim"dedim.

-"Kardeşin nerde?"dedi.

Hasta olduğunu ve zorlandıgını söyledim.Bana nerede kaldığımızı ve nerde yaşadıgımızı öğrenmek istediğini söyledi.Ve onu bizim kaldığımız yere götürdüm.Kendisinin kücük bir gruptan olduğunu anlattı.hanry bu duruma sevinmişti.Ben biraz tereddütteydim.Hanry bir an "sizin grubunuza katilabilirmiyiz?" dedi.Ben Hanry'e baktım ve fısıldayarak"daha bunları tanımıyoruz neden böyle birsey dedin"diye sordum.Hanry ise"iyi olabilmem için onlarla gitmemizi söyledi."Ve genç kız dönüp dediki"sizi alabilirim.Ama iki sorum olacak.

1.si kaç zombi öldürdünüz?

Hanry"sayısız"

Ben"bilmiyorum"dedim.Çünkü o an kaç tane öldürdüğüm aklıma gelmedi.

2.si kaç insan öldürdünüz?

Hanry"4"dedi.(onlar annem,babam ve kardeşlerimizdi...)

Ben"hiç"dedim.

ikimizide alacaklarini ama fazla vakitlerinin olmadiklarini söylediler.Hanry'i hazırlamak zordu ama erkenden onlarin arabasina bindik.Ve artik bizim gibi bir sürü insanın olduğu bir yere gidiyorduk.Ve rahatlamıştık....

Zombilerle Yaşam MücadelesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin