2: "The queens."

36 4 0
                                    

Отворих дървената врата и силует на жена на средна възраст се виждаше отсреща. Госпожа Смит беше седнала да стола си зад бюрото и ме посрещна с топла усмивка.

-  Добър ден, вие трябва да сте Лейн Еванс от Финикс? – побърза с въпроса жената и ме покани да седна на стола срещу нея.

-  Да, аз съм. – настаних се срещу нея, на не толкова удобния стол и забих поглед в тъмните й очи, които търсеха името ми в така наречения й „списък".

Не знаех колко време ще стоим тук, не знаех и как ще стигна до стаята. Всичко в корема ми беше на топка, а в главата ми се случваше нещо като „война" между паниката и щастието. Още не осъзнавах какво се случваше в момента, по простата причина, че досега не съм напускала Финикс. Всъщност веднъж бях ходила и до Сиатъл, но беше за кратко.

-  Добре, Еванс. Правилата са прости и не желая да има изключения. Без цигари и без алкохол. Ако стоиш в стаята на момче след 10 часа вечерта, вратата ще стои отворена. Никакво напускане на кампуса след полунощ, освен при много извънредни случаи. Никакви събирания с алкохол по стаите. Това са и се надявам да ги спазваш.

Все още обмислях правилата, но можех да ги спазвам. А и едва ли ще тръгне да проверява всички стаи в кампуса всеки ден.

Кимнах в знак на съгласие и тя продължи.

-  Добре.  – видимо доволна, госпожа Смит отвори шкафа до себе си и извади чифт ключове. Подаде ми ги и стана. Реших да се изправя и аз с нея.

-  Ела с мен, ще те заведа до стаята ти. – тръгнах след нея послушно. Излязохме от кабинета й и тръгнахме  по дългият коридор. Всичко беше толкова тихо, не се издаваше нито звук, освен тънките червени токчета на госпожа Смит. Като за нейната работа се гласеше доста, и това се забелязваше. Косата и беше къса до рамената, но русите и къдрици бяха перфектно накъдрени. Полата й беше изключително къса. Не знам дали е нарочно, но момчетата със сигурност забелязват това.

-  Стигнахме. – изведнъж се спря пред мен и се обърна към мен. – Стаята е 225, както отгоре пише. – тя посочи в горната част на поредната бяла врата, където беше изписан номера. – Надявам се тук да ти хареса. До нови срещи.

След тези нейни думи не успех да й кажа, дори "Довиждане" или  "Благодаря", защото тя продължи по коридора с бърза крачка. Явно бързаше за някъде.

Empty CrownsWhere stories live. Discover now