Прибрахме се късно, но навреме, за подготвянето ни за партито. Всяка от нас почти изпразни гардероба си в търсене на най- подходящите дрехи. След продължително обсъждане и дълги разговори, за това какво да си облечем, Ванеса хвърли бледорозова рокля, без презрамки, на леглото. Аз реших да облека най- новата си черна рокля, която също беше без презрамки. Едва стигаше до колената ми. Единственото, за което имаше време да направя с косата си беше да я среша. Ванеса я върза на опашка и сложи дълги обици, които и стояха доста добре.
- Готови ли сме? - попита ме тя самодоволно, оглеждайки се в огледалото.
Кимнах и се протегнах, за да погледна кой чифт обувки да взема, когато тя извика името ми. Обърнах се рязко към нея, учудена.
- О, Лейн! Никакъв аксесоар ли няма да си сложиш?
Огледах се. Не ми пречеше, че нямам на себе си нито огърлица, нито обеци, нито каквото и да било.
- О не, не. - тя отвори нощното си шкафче и извади красива колие с кристална висулка. - Сложи го, много ще ти отива.
Усмихнах се, благодарих й и си го сложих. Върнах вниманието си към предишната си дейност, именно да си избера чифт обувки. Взех черни обувки на висок ток и обух тях.
- Вече сме готови. - усмихнах й се и излязохме от стаята. Запътихме се с нетърпение към партито в Гама.
Още с влизането тежката миризма на дим, алкохол и на чифт стари чорапи ме задуши. Беше едва десет часа, а почти всички бяха пияни. Имаше хора по масите, групичка от хора, които стояха в страни и си говориха, други от тях бяха двойки, които търсеха усамотение, а Кралиците и момчетата от Гама бяха отвън до басейна, именно, където Ванеса ме водеше.
- Браяян! - Ванеса се хвърли на гърба му.
Вниманието им се насочи към нас, а определено те не знаеха коя съм аз, а това въобще не ми харесваше.
- Това е Лейн, съквартирантката на Ванеса. - Браян ме представи. Почувствах се много неловко и просто се усмихнах. - Това са Тайлър, Ема и Тифани. - продължи той, а аз огледах всеки един от тях, внимателно. Сякаш да разбера какви хора са, но безуспешно.
Тайлър беше красив, тъмни очи, тъмна коса, а през тениската му си личаха множеството татуировки по тялото. Ема беше много красива, с руса коса малко под раменете на дължина, сини очи и не много висока. Тифани бе също красива, с тъмна коса, тъмни очи, а стила й определено се отличаваше от този на Ема или като цяло на Кралиците, въпреки, че самата тя бе една от тях. Тя носеше черен потник, черни накъсани дънки, а гримът по лицето й бе тежък, предимно в тъмни нюанси. Не можех да разбера коя е главната Кралица. Може би я нямаше. Ами прочутото момче от Гама, което ходи с нея?
YOU ARE READING
Empty Crowns
Teen FictionЛейн е силно момиче. Тя би понесла всичко, което съдбата ще й поднесе. Ще е готова да разкрие всичките тайни на семейството си, докато в сърцето й се настанява някой, а колежа ще се окаже много по- различен, отколкото си е представяла.