Capitolul I

17 0 0
                                    


Cristal are 16 ani si locuieste intr-un orasel de pe coasta marii. Micuta rasfatata a familiei Smith a avut-o de mica ca si prietena pe Allena una dintre colegele ei apoi dupa un timp a cunoscut-o pe Marissa.Cele 3 au fost mereu de nedespartit insa alaturi de Marissa a inceput toata povestea pe care urmeaza sa v-o spun.

Cristal

E 9:30 dimineata cand deschid ochii si privesc lumina orbitoare de afara. Telefonul suna de ceva timp dar abia acum mi am facut bunavointa sa si raspund.

-E 9:30 ce naiba vrei?Marissa a fost mereu matinala si e foarte enervant sa te trezeasca si pe tine.

-Stii ca pana la 12 trebuie sa fii gata ca sa iesim iar tie iti i-a o viata sa te pregatesti.

Stiam de iesirea pe care trebuia sa o avem dar nu m am gandit ca este asa de entuziasmata. In ziua aceea n am stiu ca viata mea se va schimba complet..dar asa a fost. Urma sa-l cunosc pe cel mai bun prieten al Marissei . Marissa nu mi-a povestit niciodata de el pana sa-mi spuna de iesire si ca acesta a calcat pe litoral dupa ani in care cei doi nici nu si-au vorbit. Parea foarte fericita sa-l revada dar nu am inteles nici macar o secunda de ce are nevoie si de mine la revedere.

-Nu-mi ia chiar asa mult sa ma pregatesc,ii spun incercand sa o conving sa ma mai lase sa dorm

-Te rog,trezeste-te si incearca sa te aranjezi dragut.

-Ma simt de parca as iesi la o intalnire.

-Cristal..e foarte importanta pentru mine iesirea asta.

-Ok. O sa incerc sa arat mai bine decat de obice,incercand sa ma prefac interesata de ce vrea ea insa cum sa transformi bestia in frumoasa doar prin machiaj si haine stilate?

Dupa alte 10minute in care mi-a explicat ca vine in 20 de minute sa ma ajute la magnifica pregatire a inchis la fel de fericita ca atunci cand m-a sunat.

La 10:05 minute cum a si spus Marissa era la usa cu o trusa de machiaj si dragutul ei fratior(cel mai groaznic copil pe care l-am intalnit vreodata). Alex era fratele vitreg al Marissei pe care ai ei parinti(alti fantastici) i-l bagau pe gat de fiecare data cand aceasta voia sa iasa undeva(asa aveau si ei un mic spion,shhh).

-Sunt gata sa te fac mai frumoasa decat esti deja.

-Lasa vrajeala,te rog. Machiajele astea reusesc sa transforme orice bestie in frumoasa sau broasca in printesa?

-Lasa-ma cu povestile tale si hai sa incepem cu aranjatul.

M-am lasat pe mana ei iar dupa un fel de ora groaznica la 11:10 minute aceasta rasufla usurata si-mi spune ca ,chinul vietii mele s-a sfarsit.

-Broasca sau printesa,bestie sau frumoasa,au fost ultimele cuvinte pe care le-am rostit inainte de a ma uita in oglinda.Masca de pe fata mea nu se numea clar machiaj . Eu nu ies asa din casa,ii spun luand demanchiantul de pe masa.

-Nu a iesit chiar ce imi doream sa iasa insa..nu arata rau.

-Arat de parca am incercat una din mastile de fata ale mamei!

-Ba nu! Sau...ba da.

-Imi pare rau daca prin mine vrei sa-l impresionezi pe domnisorul fantastic dar asta nu v-a functiona.O sa ma demachiez si voi merge asa daca vrei sa mai vin cu tine.

-Normal ca vreau.Mama nu m-ar lasa niciodata sa ies cu el daca nu ai fii si tu acolo.

-Ma-ta e dubioasa,strig din baie.

Dupa vreo 10 minute de sters gletul de pe fata ies din baie incerc sa ma gandesc cu ce ma imbrac insa Marissa avea deja alte planuri.

-Pantalonii astia negri si tricoul asta alb pe o parte clar iti sunt potrivite.

Silueta mea nu a fost niciodata una ca a unei pustoaice normale de 16 ani.Eram micuta grasa pe langa Marissa micuta "mai mananca in pnm ce naiba te lasa ai tai flamanda" . Marissa era un fel de schelete umblator ,macar o ajuta fata. Cand mergeam pe strada eram ca Stan si Bran. Mereu m-am simtit comod in blugi si desi afara erau 40 de grade purtam blugi lungi tricouri si cardigane. Acum toti o sa fi-ti " Iarna ce pui pe tine,draga?" baii sincer iarna ma imbrac cu un dulap intreg ca sa nu ma observe nimeni. Fuck!

-Pot sa mai zic ceva,acum?

-Nu! De fapt chiar nu poti,imi spune aceasta privindu-ma urat. Imbraca-te si hai sa mergem.

Dupa alte 10 minute chinuitoare eram gata imbracata.Tenesi erau la locul lor,asteptau sa fie incaltati.

-Sunt asa mandra,spune schintand un zambet tamp.

-Ca ies din casa sau ca nu am blugi pe mine?

-Ambele.

-Ok.

Iesim din casa apoi mergem la locul stabilit sa-l asteptam pe print.

-E mai rau decat o muiere!spun foarte enervata.

-Calmeaza-te,ajunge imediat,imi spune Marissa privind in gol. Uite-l spune aceasta mutandu-si privirea spre strada.

Trei baieti veneau spre locul in care eram.Care mama naibii e? Mi s-a parut ca timpul sa oprit apoi am vazut doar doi ochi albastri ce au spus "buna!" . Era ca intr-un film cu prosti,baiatul din fata mea vorbea iar eu ma holbam la el.

-Mhm..scuze.Buna!

-Alexander,intinde mana din nou

-Cristal ,spun apoi il prind de mana.

Gandurile unei vieti dupa ELUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum