Prolog

29 1 0
                                    


A fost nevoie doar de un "Buna el este..." pentru ca tot cursul vietii tinerei Cristal sa fie dat peste cap.Din acea zi de 31 iulie viata ei nu a mai fost la fel.Din acea zi inima ei purta un nume,Alexander.Nu credea in dragoste la prima vedere si poate nici nu a fost asta insa in acea seara dupa ce l a cunoscut gandul i a fost numai la acei ochi albastrii ca cerul senin intr-o zi de vara si la toata acea conversatie pe care au purtat-o.Strainul se transforma-se usor intr-o persoana despre care aceasta voia sa stie mai mult si mai mult.Devenise persoana la care se gandea zi si noapte,persoana la care visa in fiecare secunda.Inainte de al cunoaste stia doar ca acesta era un prieten vechi al Marissei si cam atat.Spera ca dupa mica intalnire cu acest necunoscut sa nu-l mai revada , ea facandu-si deja in cap un mic concept despre baiatul necunoscut inainte de al cunoaste .Marissa era persoana in care aceasta avea cea mai mare incredere atunci insa timpul va schimba si asta.Ea a fost persoana alaturi de care si-a petrecut ultimii 5ani,persoana in care a avut cea mai mare incredere.Stia ca se poate baza pe aceasta indiferent daca este zi sau noapte.

Zilele treceau iar Cristal incepea sa se obisnuiasca cu prezenta lui,cu el insa daca dupa ce aceasta accepta ca este indragostita de el cursul vietii ei i a un nou curs ce ar face aceasta?Incepe sa realizeze ca lucrurile putea avea o alta desfasurare,poate una din care ea sa iasa fericita iar el cel ranit sau macar amandoi sa fie exact ca inainte de a se cunoaste.

Pot doi necunoscuti,doua persoane cu vieti total diferite sa se indragosteasca catusi de putin? Vor putea ,insa nu va fi un final ca in povestile din carti,va fi unul in care destinul ii va aduce pe drumuri diferite.Insa intr o zi,oare vor putea acesti doi oameni care candva se iubeau sa se intalneasca la un mic colt de drum si sa realizeze ca tot ce aveau candva era perfect si ca au pierdut "perfectul" din mandrie si frica?Sau poate se vor intalnii dar nu-si vor spune nimic,poate se vor face ca nu se cunosc apoi vor regret toata viata ca nu au luptat pentru o iubire adevarata.Poate candva cand vor avea familiile lor se vor gandii ca alaturi de ei ar fi putut fi acea Ea pe care a iubit-o enorm/acel el pe care l a iubit enorm. Poate nici peste ani iubirea lor nu v a murii.

Dar cred ca ar fii trebuit sa incep cu inceputul...

Gandurile unei vieti dupa ELUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum