(Victoria's synsvinkel)
Jeg sidder på mit værelse og hører nogle fodtrin, der nærmer sig. Det banker på døren. "Kom ind" råber jeg. Døren åbner, og min mors ansigt viser sig i døråbningen. "Mig og din far skal lige snakke med dig" siger hun med et alvorligt ansigt. "Hvad er der?!" spørg jeg panisk. Jeg kigger min mor dybt ind i øjnene. "Kom med nedenunder". Jeg rejste mig, og gik med nedenunder, jeg var lidt bange, efter jeg havde set min mors alvorlige ansigtsudtryk.
-
Jeg sætter mig på en stol, og mine forældre kigger alvorligt på mig. "Hva så?". "Det her er svært at sige, men..." begyndte min mor. "Men, hvad?". Mine forældre kiggede på hinanden, og derefter havde de nærmest boret deres øjne ind i mig. "Vi skal skilles" sagde de i kor. I et kort øjeblik føltes det som om hele min verden faldt fra hinanden. "Vi ved godt, at det kom lidt pludseligt, men vi bliver nødt til det". Jeg kunne mærke mine kinder blive varme, og så trillede en tåre ned over min kind.
-
Da jeg smed mig i min seng, kunne jeg mærke alt omkring mig var ved at falde fra hinanden. Min mor kom ind. "Husk lige at banke på næste gang". "Undskyld, men jeg bliver nødt til at snakke med dig". "Om hvad?" Sagde jeg forvirret. "Om hvem du nu skal bo hos". "Hvor flytter I hen?" Sagde jeg med fuld opmærksom på min mor. "Jeg flytter til USA, og din far bliver her i Danmark". Jeg tænkte mig grundigt om, min mor tjener noget bedre end min far, og han drikker lidt for meget. Min mor er advokat, og det tjener hun rigtig godt på, og min far var... Ja hvad lavede han egentlig? Det eneste jeg så ham lave, var at ligge på sofaen og drikke, jeg tror han er arbejdsløs, ellers er han i hvert fald rigtig dårlig til det med at have et job. (Jeg ved godt at jeg er lidt ond, men det passer). "Jeg er jo glad for Danmark, men det er nu heller ikke fordi jeg elsker det, og jeg har altid ønsket at komme til USA, og der er meget varmere". "Far ligger alligevel kun på sofaen og drikker hele dagen, så jeg vil gerne rejse med dig til USA" svarede jeg med et smil på munden, fordi jeg glædede mig så meget. "Fantastisk, jeg kommer lige op med nogle flyttekasser" sagde min mor.
-
Jeg smed mig i min seng med min mobil, og så begyndte jeg ellers bare at skrive til alle mine veninder, at jeg skulle flytte til USA med min mor, men at jeg ville savne dem.
-
Min mor kom ind med en masse tomme flyttekasser, hvor jeg begyndte at pakke i. "Har du fundet et hus derovre?" Spurgte jeg, med øjnene rettede direkte mod min mor. "Ja". "Har du et billede jeg må se?" Spurgte jeg, med en meget nysgerrig stemme. "Nej, det skal være en overraskelse". "Okay". Jeg gik videre med at pakke, efter at hun var gået ud af mit værelse. Mit makeup kom i en kasse, mit tøj i en anden. Det hele skulle være pakket i forskellige kasser, så jeg kunne finde tingene når vi ankom til det nye hus. Jeg ville komme til at savne det hus vi boede i nu, for det var så stort og smukt, og det havde endda en pool.
-
Tak fordi i læste det første kapitel i min historie, jeg ved godt at det er ret kedeligt, men det vil blive sjovere, når hun er færdig med at flytte...🙃☺️❤️
Håber i kunne lide det❤️
YOU ARE READING
Never fall in love with a player
Teen FictionVictoria kommer fra Danmark, men hun flytter til USA med hendes mor. Victoria bliver snart 16, og hun begynder på en ny skole. Der en player ved navn Cameron. Han er og har altid været skolens største player. Victoria hader ham, fordi hun ikke bryde...