Želim te

12K 124 10
                                    

Ovo ću napisati na početak jer ćete na kraju to sigurno preskočiti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ovo ću napisati na početak jer ćete na kraju to sigurno preskočiti. Moja prva priča koja će biti jako, jaako prljava (znate na što mislim). Ako vam se dopada, ostavite vote i komentar. Sljedeće poglavlje ide čim ovo poglavlje bude imalo najmanje 20 votova ili komentara. Uživajte u čitanju.

Sjedili smo oboje na satu matematike dok je profesorica čitala ocjene iz ispita.

-Anabel, 5. Matea, 4. Matija, 1.

-Kvragu, opet komad. - promrmlja Matija u bradu, profesorica će na to: Anabel, kako bi bilo da dadeš Matiji instrukcije, tebi to ide lako.

-Može, zašto ne. - prozbori ona, u sebi pomisli: Dat ću ja njemu i nešto više od instrukcija. Tražit će me da mu pomognem.

...

Anabel je stajala pred velikim zrcalom u svojoj sobi i po tko zna koji put popravljala uvojke svoje duge smeđe kose. Bila je izrazito smirena iako je za svega nekoliko minuta trebao doći njezin kolega iz razreda, Matija. Trebala mu je objasniti tu dosadnu matematiku.

Baš dok je popravljala svoju usku majicu na kojoj su joj se jako dobro isticale bujne grudi, netko je pozvonio na vrata.

Još je jednom bacila pogled na svoj izazovni izgled jer je znala da će večeras biti svega osim učenja matematike. Čula je kako se ulazna vrata otvaraju i zatvaraju i znala je da ga je njezina mama pustila u kuću. Sjurila se niz stube kako bi ga dočekala.

Bio je to upravo Matija. Sa onim svojim poznatim smješkom na licu. Pogled mu je, kao i svima, pao na Anabeline grudi koje kao da su čekale da izađu iz majice. Anabel to primjeti i zlobno mu se nasmješi, a njegovo lice zarumeni.

Njezina majka ih pusti na miru i oboje se upute prema njezinoj sobi koja se nalazila na katu. Matija nije htio priznati ali plašio se. Čak i sama pomisao da će stajati uz Anabel učeći matematiku i gledajući u njezine bujne grudi grozila ga je. Ali navikao je. Ona je uvijek bila takva. Ta provokativna odjeća, to tijelo...

Matija je pratio Anabel ka njenoj sobi. Još nikad nije imao priliku posjetiti ju. Anabel je laganim pokretom ruke zaključala vrata vadeći ključ iz vrata. Vidjela je na Matijinom licu koliko mu je neugodno i koliko se crveni trudeći se ne gledati u njena prsa i zadnjicu.

-Matija, opusti se. - rekla mu je i pokazala mu rukom prema krevetu gdje bijahu pripremljeni zadatci za rješavanje.

Sjeo je na jednu stranu kreveta i pričekao Anabel da mu se pridruži. Ona se smjestila na mjesto nasuprot njega prekriživši svoje noge tako da je Matijin pogled nakratko bio prikovan na njezino međunožje u vrlo uskim tajicama.

Prljave igreWhere stories live. Discover now