Ne mogu više ovako

7.3K 57 3
                                    

Osvanulo je jutro. Sunčane zrake probijale su se u sobu. Matija je otvorio svoje oči i shvatio da su Anabel i on zaspali jedno uz drugo. Uz to, njegov je spolni ud bio u Anabeli još uvijek.

Osjetio je bol u mjehuru i jutarnje mokre snove. Bili su mokri. Osjetio je kako mu se pimpek opet diže čim je vidio Anabel golu, a svog "frenda" u njoj. Shvatio je da ga mora izvuć prije nego li mu se ponovno digne i prije nego li se olakša na plahte. Sila je bila neizdrživa.

Otkrio je pokrivače sa sebe i lagano skinuo Anabelinu nogu koju je obavila preko njega. Izvuka je svoj spolni ud iz njenog međunožja i osjetio olakšanje.

Ostao je ležati do nje. Ona je mirno spavala, iscrpljena od sinoć.

Umjesto da ustane i olakša se, stavio je ruku na svoj ud i počeo ga povlačiti gore-dolje. Gledao je u Anabel, golu, kao od majke rođenu. Sve mu je više bilo sila ići u toalet ali nije odustajao. Nije smio ni glasa ispustiti kako se nebi odao. Znojio se makar nije bilo ni prekrivača preko njega.

Brzo mu je bio uspravan. Trebao je trznuti samo još nekoliko puta, ali ako to napravi, štrcnut će sperma van, a s njom i mokraća koju je sve teže zadržavao u sebi. Stisnuo ga je rukom kako mjehur nebi popustio.
Lagano je ustao s kreveta kako ju nebi probudio, da se na miru olakša i dovrši jutarnji posao rukom.

Čim je ustao, još više ga je stislo i mislio je kako neće izdržati do toaleta. Prišao je vratima i vrlo tiho stisnuo na kvaku. Ali vrata se nisu otvarala. U jednoj je ruci stiskao svoj ud koji je jedva zadržavao mokraću, dok je drugom pokušavao otvoriti vrata.

Shvatio je da su zaključana. Upravo on ih je zaključao sinoć i sad se nije mogao sjetiti gdje ga je ostavio.
Stiskalo ga je sve više. Penis mu je bio velik i pod enormnom erekcijom koja se nije smanjivala ni tren. Onako gol i napaljen, tražio je ključ i gledao golu Anabel na svom krevetu pokušajući ne razmišljati o tome kako ga tjera na toalet.

Uspio je pronaći ključ pod robom, na podu. Brzim i tihim pokretima otključa napokon vrata, izađe i zatvori ih i otrči niz stube u toalet. Uletio je u zadnji čas. Podignuo je školjku i naciljao svoju "stvarčicu" na sredinu i krenuo se olakšavati. Osjetio je neizmjerno olakšanje dok mu sr tekućina slijevala kroz i dalje krut spolni ud.

Svaku je kap ispišao i rukom nastavio trljati svoju "stvarčicu" koja je sad puno lakše podnosila sve te osjećaje. Drkao je sve brže i brže dok mu se ponovno za tren ukrutio. Gledao je kako je lijep i kako mu je brzo rastao mijenjajući svoju boju. Osjetio je da je na kraju, uzdahne nekoliko puta i trzne rukom brzo, prebrzo i iz njega ponovno izleti mlaz sperme ravno u toalet. Svakim ponovnim trzajem izlazilo je sve manje sperme, a u svojem je udu osjetio olakšanje i prejako pulsiranje. Shvatio je da u zadnje vrijeme previše drka. Ruka mu je gotovo svaki slobodni tren bila u gaćama. A mokri snovi...

Bio je i dalje gol, kao od majke rođen. Nije mu se spuštao makar ga je doveo do kraja. Nekad je znao splasnuti čim bi ga dokraja izdrkao. A sad, stajao je uspravno ponovno, opet s istom požudom na dodir.

Drkao je ponovno. No ovaj put teže. Nije išlo od ruke, a opet, nije mogao pustiti da samo stoji jer bi puknuo. Ne bi to mogao podnijeti. U toj agoniji nije ni primijetio da do njega stoji Anabel, budna, također i dalje gola kao od majke rođena.

-Želiš li da ti ga ja...dovršim? - upita sneno još.

-Aaah, aaaa, aaa da. Daaa. - reče omamljeno i znojno i pohotno. Nije mogao trpiti. Boljelo ga je više nego li i prvi put. Bio mu je jednako krut i bolan, velik.

Anabel je sjela na školjku i raširila noge kako bi Matija mogao vidjeti mokraću koju ona ispušta iz sebe. Ali ni to nije pomoglo. Bolio ga je prejako, osjetio je istu onu agoniju kao malorpije ali ništa nije mogao napraviti da to ublaži.
Trzao je rukom brzo, prebrzo, u nadi da će se riješiti toga. Ali ne. Nije silazio niti je dolazio do zadovoljstva.

-U pičku materinuuuu, jebotee....aaaaahhh, neeee. - stenjao je, a onda ga Anabel gurne uza zid ljubeći ga u usne. Svojom je rukom uhvatila njegov penis i trljala najbolje što je znala ali i dalje nije dolazio do ponovnog zadovoljstva. Vrištao je, stenjao, ali nije silazio.

Anabel se vlažila i prinijela ga je rukom na sam ulaz u njenu pipicu i tad ju uhvati za grudi, ona čvrsto stisne, Matija se savine pod njenim stiskom, stisnutih očiju, vrištući. Tad iz penisa štrcne tek nekoliko skromnih kapi sperme, ali dovoljno da završi drkanje po drugi put u svega nekoliko minuta.

Plitko je disao. Nije mogao doći do zraka, a penis ga je boljeo od silnog navlačenja gore-dolje.

-Jesi bolje?

-Ja...jesam. Nisam mogao...izdrkat drugi put, a bilo mi je potrebno. Jebote ispišao sam se maloprije. Pun mjehur. Skoro sam u krevet obavio.

Anabel priđe bijeloj kadi i otvori vodu, toplu i hladnu podjednako. Pustila je da teče dok joj je Matija prišao s leđa i zagrlio ju. Oboje su bili potpuno nagi dok je Matijin penis splašnjavao polako.

Ljubili su jedno drugo po usnama, po vratu, dok je on malo prstima dirao Anabelinu intimu. Ali ona prekine idilu zaustavljaući vodu.

-Uđi unutra. - naredi Anabel Matiji i on zakorači u bajkovitu vodu. - Razmakni noge. - još doda.

On ju posluša i zatim uđe ona, sjedajući između njegovih nogu, naslanjajući se na njegova prsa. Rukom joj je nastavio dirati klitoris i ona je utonula u snove, duboko je disala, kao da trpi sve podražaje. Grudi su joj se ukrutile i on je to vidio, štipao ju je prstima za njih sve dok nije svršila jednom, dvaput.

Ležali su tako oboje tako, iscrpljeni. Oprali su jedno drugoga, po cijelom tijelu, i dolje.

Nakon te divne idile došlo je vrijeme za rastanak.

...

-Do sutra?
-Možda. - prošaptao je.

 - prošaptao je

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Prljave igreDonde viven las historias. Descúbrelo ahora