Anabel je sjedila sama u mračnoj sobi. Ništa nije čula o Matiji od onoga dana. Doslovno ju je izbjegavao, a ona je i dalje glumila hladnu princezu. Kad se sjetila samo što mu je sve radila, ohh.
Sve te prljave misli koje su joj se rojile glavom. Bila je zaljubljena u njega, a istovremeno i željna svega s njim. Htjela je njega, njegovo nago tijelo. Htjela je sve to samo za sebe, a znala je da je pogriješila. On je bio dečko sa svojim nagonima, a ona je to iskoristila. Znala je njegove bolne točke i namjerno je udarala gdje najviše boli. Provocirala ga je. Znala je da se nikad neće moći suzdržati pred njom niti se oduprijeti.
Pokupila je svoje stvari i uputila se prema njegovoj kući. Znala je da je i ovu večer sam. Znala je da će joj otvoriti vrata. Obukla se onako zanosno jer je znala da ni danas neće moći spriječiti ono što se konstantno događalo.
Nije ni slutila što će ju danas čekati. Nije mogla znati da će večeras ona biti njegov rob.
Pozvonila mu je na vrata i pričekala. Nitko nije otvarao. Pozvonila je ponovno i na vratima ugleda Matiju golog, zapravo, prekriven samo bijelim ručnikom na donjem dijelu tijela. Kosa mu je, kao i ostatak tijela bila mokra i djelovao je i više nego li sexy.
Anabel je morala priznati da izgara od želje da se malko poigraju međusobno.
-Matija, mogu li ući? - oprezno upita umjesto pozdrava.
-Aham. Da. Uđi. - skloni joj se s prolaza držeći ručnik za jedan kraj kako nebi kliznuo s njega iako ga je ona vidjela već više puta bez odjeće.
Zatvorio je vrata i zaključao ih. Pogledao je u nju i shvatio gdje joj je prikovan pogled.
-Htjela sam ti se ispričati, za...ono...što sam napravila. Nisam te smjela onako mučiti. Stvarno, žao mi je.
-Da, nisi trebala jer si znala da se ne mogu obuzdati pred tobom.
-Kako da se iskupim?
Na tren se zamisli, a onda će:- želiš li vidjeti?
-Da. - odgovori, a Matija joj priđe bliže i povuče k sebi na golo i vlažno tijelo.
Ljubio joj je vlažne usne prvo sasvim polako pa sve agresivnije. Polako se spuštao prema vratu i zubima joj grickao kožu koja joj je svakim trenom bila sve crvenija. Ali topila se od njegovih dodira. Drugom je rukom povukao njezino tijelo na svoje i snažno ga priljubio uza se. Osjetila je njegov spolni ud na svom trbuhu. Nije još bio krut, ali opet, dovoljno jak da shvati da se neće moći suzdržati.
Prekine ju ljubiti i povuče ju prema sobi svojih roditelja. Zatvori vrata i priđe joj. Namjesti ručnik kako nebi spao s njega gurne Anabel na veliki bračni krevet. Bila je okružena mnoštvom jastuka. Ostala je sjediti, a on joj skine usku majicu i oslobodi ju.
Nastavi ju ljubiti prelazeći rukom po njenom vratu zaustavljajući se na njenim grudima.
Na te dodire osjetila je nekakve trnce koji joj nisu dali mira.U međuvremenu joj je skinuo grudnjak i oslobodio joj grudi potpuno. Pred njim se našlo pravo bogatstvo. Osjetio je kako mu se erekcija sve više pojačava.
Samo je duboko udahnuo dodirujući svoj penis i dalje skriven pod ručnikom. Otkopčao je njene hlače i lagano prstima dodirnuo njezin klitoris preko gaća. Uzbudila se. Glavu je gurala u jastuke dok je pokušavala ostati pribrana od sve jačih i omamljujućih dodira.-M-M...Matija...aaaaahhhh, aaaah. Makni ruku aaarrrrghh. Aammm, nemojjj...- stenjala je dok ju je sve jače stiskao jer je znala da ako sad ne prestane, da će svršiti.
Odmaknuo se od nje puštajući joj da dođe do zraka. Prešao joj je prstima po ukrućenim bradavicama. Savijala se sad ona pod njegovim dodirima. Jezikom joj je dotaknuo čas jednu, čas drugu bradavicu, dok je drugom rukom pokušao smanjiti erekciju koja je sad bila prevelika i blago je izvirivala iz ručnika koji je bio sve napetiji.
YOU ARE READING
Prljave igre
RomanceOno kad Anabel preuzme Matijin život. Svaki trenutak svodit će im se samo na jedno. Anabel će mu oduzimati dah svojim igrama, a ni on neće ostati ravnodušan prema njoj. Ona je bila njegov vrag, a on njezin rob. Matija je nemoćan nad njezinim tijelom...