PART 32

57 6 0
                                    

You're My Angel
32

﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
Jungkook sudah lama menunggu di Shining Flowerist Garden ttp kelibat Shin Hye tidak kelihatan.Dia pegi ke suatu tmpt.

Dia pergi ke bar.Dia dduk di salah satu kerusi.

Jungkook: Ahjumma,bagi sy soju satu botol *panggil*

Beberapa minit Ahjumma itu dtg dn meletakkn sebotol soju di atas meja.Jungkook meneguk air arak tersebut.

Tak lama kemudian,dia keluar dr bar dlm keadaan mabuk.Dia berjalan terhuyung-hayang smbil menyahut nama yg pling dia rindu,Shin Hye....

Jungkook: Shin Hye~~ *mabuk* Mana kau ~~

Jungkook hmpir terjatuh tp sempat di sambut oleh seseorg.Jungkook melihat org itu tp dia tdak dpt melihat dgn jelas krn dia sedng mabuk.Org tersebut ialah seorg yeoja.

Yeoja?: Yah! Jungkook! Ireona

Jungkook: Sape kau? Mcm mna kau boleh tahu nama aku? *mabuk*

Yeoja?: Dh ppalli ireona..Sy antar awk blik

Jungkook memandang yeoja itu dgn dlm.

Jungkook: //Shi-Shin Hye?//

Yeoja itu mengendong Jungkook sampailah ke rumah.

--- Rumah Jungkook ---

Yeoja itu meletakkn Jungkook ke atas katil.Jungkook terlelap.Yeoja iti tersenyum melihat Jungkook.Dia mengusap pipi Jungkook.Jungkook mengeliat.

Jungkook: Shin Hye~ Saranghae~ *mengigau*

Yeoja itu tersengih.Dia mendekatkn mulutnya kearah telinga Jungkook.

Yeoja?: Nado saranghae *senyum*

Tnpa di sedari Jungkook tersenyum sendiri.Yeoja itu bgn de katil ttp Jungkook yg mengalami mimpi menarik tngn yeoja itu.

Jungkook: Shin Hye-ah~ Mana awk pergi..Dah lama sy tunggu awk *mengigau*

Yeoja itu mengalirkn air matanya.Dia perlahan-lahan menarik tngn Jungkook agar melepaskn tngnnya.Lalu dia bngn.

Yeoja: Mian..Sy x bersedia lagi nk jumpa awk *blah*

--------------------------
BERSAMBUNG~

Υσυ'rε Μγ Αηgει [ 전 정 국 ]Where stories live. Discover now