You're My Angel
47﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
ShinHye: Jungkook!! *panggil*
Jungkook memandang ke hadapan dari tunduknya. Dia terkejut.
Jungkook: Shin Hye?
Shin Hye sudah berada di depan Jungkook segera melepaskan ikatan yang mengikat Jungkook.
Jungkook: Chagi! Nape datang sini.. Sini ada Kai,dia nak bunuh chagi *pegang bahu Shin Hye* Cepat pergi dari sini.
ShinHye: Aniya! Chagi tak nak tinggalkan oppa! *peluk Jungkook*
Jungkook mahu lepaskan pelukan Shin Hye tapi tak boleh. Shin Hye amat kuat memeluknya.
Jungkook: Shin Hye, lepaskan oppa dan pergi dari sini.
ShinHye: Oppa! Please jangan cakap camtu.. Chagi tak nak lepaskan oppa * nangis*
Jungkook berasa kasihan. Dia balas pelukan Shin Hye.
Jungkook: Dah lah,jangan nangis.. Dah jom nanti Kai datang.
Shin Hye melepaskan pelukan. Mata dia terbuntang melihat Kai yang berada di belakang yang jauh tengah berlari untuk membunuh Jungkook. Shin Hye segera menghalang Jungkook daripada Kai.
ShinHye: JAGA - JAGA! *menghalang Jungkook*
Jungkook terkejut. Shin Hye dan Kai menikam antara satu sama lain.Shin dan Kai rebah ke lantai dengan darah yang penuh keluar dari perut Shin Hye dan Kai.
Jungkook: SHIN HYE!!!
BamBam dan yang lain baru sampai terkejut melihat kejadian tersebut.Mereka pergi ke arah Jungkook.
Jungkook mengangkat kepala Shin Hye di atas ribanya. Air mata jantannya keluar deras.
Jungkook: Shi- Shin Hye.. Jangan tinggalkan oppa *nangis*
Shin Hye memegang pipi Jungkook. Habis pipi Jungkook kena darah Shin Hye tapi Jungkook tak kisah,yang dia kisah adalah Shin Hye.
ShinHye: O-oppa *batuk keluar darah* Ja-jangan nangis..
Jungkook: Ani.. Oppa tak boleh henti nangis.. Sayang,please don't leave me again..
ShinHye: Tak,chagi tak tinggalkan oppa. Chagi sentiasa disisi oppa.
Jungkook tak tahan tangisannya. Jadi dia tak boleh nak bercakap
Ambulans telah sampai. Doktor mengangkat Shin Hye dan Kai ke dalam Ambulans. Jungkook masuk sekali.
BamBam dan Angel - Angel yang lain menyorok kerana tak nak diketahui oleh manusia pasal identiti mereka.
--- Dalam Ambulans ---
Jungkook: Bertahan Shin Hye.. Dah nak sampai.
Kata Jungkook walaupon Shin Hye tak sedarkan diri. Dia pasti Shin Hye pasti dapat dengar
_____________
BERSAMBUNG~
YOU ARE READING
Υσυ'rε Μγ Αηgει [ 전 정 국 ]
FanficKemalangan yg menyebabkn eomma Jungkook meninggal dunia krn dilanggar oleh kereta semasa melintas jln. Seorg Angel iaitu Shin Hye berjaya menyelamatkn Jungkook tetapi malangnya eomma Jungkook mati. Permintaan terakhir eomma Jungkook pd Shin Hye iala...