PART 36

28 4 0
                                    

You're My Angel 
36

﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏
Jungkook menghirup udara segar di Shining Flowerist Garden bahagian bunga ros.Dia mengeluarkn telefonnya,dia membuka gallery.Dia menatap gambar Shin Hye.Dia senyum.Tangan kirinya menyeluk poket,dia mengeluarkn rantai yg Shin Hye bagi 3 thn lepas.

Jungkook: Shin Hye,bila awk nk muncul dpn sy..Sy rindu awk, *mengeluh* Hati ni kuat mengatakn yg awk ada kat sini..Klau awk ada kat sini..Nape awk tak nak jumpa saya.. *air mata menitis*

''Jgn menangis please,laki kn kuat'' Jungkook terkejut.Dia menoleh tp tiada sesiapa.

Jungkook: Shin Hye! Tu awk kn? *lap air mata* Please munculkn diri awk...

''Mian..Saya x sedia lagi'' Suara itu muncul.

Jungkook: Ta... *mengeluh* Okay,take your time....I will wait you...

Dalam masa yg sama,ade seseorg di semak ''Saranghae'' dia hilang.

Beberapa minit Jungkook meronda dlm Shining Flowerist Garden.Dia mahu pulang.Ketika dia mahu pulang ke rumah.Dia terlanggar seorg namja.

Jungkook: Mian,sy tak sengaja *tunduk*

???: Sokay..Sy pon tak sengaja jugak.

Jungkook mengangkat mukanya untuk melihat wajah namja itu.Dia terkejut.

Jungkook: //K-Kai?!//

???: *hulur tgn* Sy Kim Jong In,panggil Jong In.

Jungkook sambut tgn tersebut.Jungkook memandang Jong In lama. 

Jungkook: //A-aku tak boleh baca isi hati dia juga..sama ngan Hye Shin//

Jong In: Ehem..Nape pndng sy mcm tu?

Jungkook sedar dri lamunan.

Jungkook: Err..Xde pape,muka awk mcm seseorg yg sy kenal..

Jong In: Ooo..Pelanduk serupa la tu,hehe..Sy pegi dulu.

Jungkook: Err..Ok,annyeong.

Jong In: *bla* //Kau tunggu,aku akn bls dendam// *senyum sinis*

Jungkook hnya melihat Jong In berlalu.Jungkook berasa amat pelik.

Jungkook: //Wae,aku tak boleh baca isi hati dia,apakah petanda ini?// *teringat sesuatu* //Mungkin aku boleh minta tolong JR hyung//

--- Rumah Jungkook ---

Jungkook mencari sesuatu di dlm laci.Apabila dia sudah jumpa.Dia melihat teliti menda itu iaitu button.

Jungkook: Boleh ke ni? Haishh,tekan je la..

Jungkook teragak-agak mahu tekan.Akhirnya,keputusannya.....Dia menekan button itu. 

Jungkook melihat sekeliling..Xde pon JR hyung..

Jungkook: Da rosak kot...

Jungkook meletakkn semula button itu dlm laci.Dia pusing ke belakang dan....

-------------------------
BERSAMBUNG~

Υσυ'rε Μγ Αηgει [ 전 정 국 ]Where stories live. Discover now