PART 48

19 3 0
                                    

You're My Angel
48

﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏

--- 1 Tahun Kemudian ---

Seorang namja berdiri di depan cermin sambil membetulkan baju tuxedonya.

"Tok Tok Tok" 

???: Masuk

Tiga orang namja masuk ke dalam bilik iaitu Suga,Jin dan Jimin.

Jimin: Wah,handsomenya kau,Jungkook *mulut ternganga* 

Suga: Haah kan,untung awek dia dapat laki macam kau.. Jeles aku tengok *mulut muncung* 

Jin: Eh eh korang ni,melebih pulak.. -_-!

Jungkook: Haha.. Asal korang datang sini ni.

Suga: La apa lagi... Nak suh kau cepat sikit la, pengantin dah sampai.

Jungkook: Ooo, yeke.. Jap.

Jimin: Lambat, aku ambik isteri kau. *angkat kening*

Jungkook: *pukul kepala j Jimin* Langkah mayat aku dulu.. Kau tu ada isteri, anak ingat la sikit. Jangan nak menggatai.. Nanti aku bunuh kau baru tau. *death glare*

Jimin: *gosok kepala* Alahai, rilek la.. Aku gurau je. *duck face* 

Jin: Ok, dah dah. Jom Suga, Jimin.. *pandang Jungkook* Jungkook, kita orang tunggu kat luar.. Kau tu cepat sikit..

Jungkook: Aip aip captain *tabik*

Mereka pon keluar. Hai, korang mesti kenal aku kan, aku Jungkook la.. Sekarang aku dah nak kahwin, nak tahu siapa? Adalah, nanti aku bagi tau.

Jungkook berdiri di hadapan tok kadi menunggu pengantin perempuan. Beberapa minit menunggu, pengantin perempuan dengan pengapitnya, Jin masuk dari pintu utama.

Mereka berjalan sehingga ke depan tok kadi. Jin meninggalkan pengantin perempuan disebelah Jungkook. Jin pergi ke arah Kyuni dan duduk di sebelahnya.

Jungkook memandang pasangannya lalu tersenyum. Tok kadi membuat test suara di 'microphone'.

Tok kadi: One two, one two pasangan oreo dengan susu.

Mereka semua ketawa dengan lawak tok kadi. Termasuk Jungkook dan pasangannya.

Tok kadi: Mian, tadi hanya testing sahaja. Ok, dah sedia pengantin lelaki dan pengantin perempuan.

Mereka berdua mengangguk.

Tok kadi: Jeon Jungkook adakah kamu terima Jung Shin Hye jadi isteri kamu.

Jungkook: Nae, saya terima *senyum*

Tok kadi: Jung Shin Hye adakah kamu terima Jeon Jungkook jadi suami kamu.

Shin Hye: Nae, saya terima. *senyum*

Tok kadi: Now, you may kiss your bride

Jungkook dan Shin Hye berpandangan lalu.....

cup~

Semua yang berada di situ memberi  sorakan. Mereka break kiss.

Jungkook: Gomawo.. You're my angel *smile*

Shin Hye: Cheonma, You're my angel too *smile*

Tadaaaaaa~ dah tahu siapa pasangan aku. Mestilah Shin Hye. Korang mesti terfikirkan macam mana Shin Hye boleh hidup masa kat hospital tu Shin Hye dalam keadaan yang amat kritikal kerana tikaman tu dalam sangat. Tapi, Shin Hye bernasib baik kerana dipanjangkan umur. Aku masih dapat hidup bersama Shin Hye.

Kai? Dia disahkan mati. Sepatutnya boleh hidup lagi, tetapi disebabkan pisau bercahaya tu boleh membunuh terus, ecehh.. Camtu la jadinya..

Rahsia aku dan Shin Hye tak terbongkar lagi. Shin Hye mahu rahsiakan. Aku fikir nak bocorkan tapi aku boleh mati kalau JR hyung tahu, I will dead mann, HAHA..

Dah la, sampai di sini sahaja penamatnya. Jungkook dan Shin Hye bahagia. Kyuni dan Jin meraikan kelahiran anak perempuan pertamanya, Kim Su Mi. Hyera dan Suga dah kahwin, tunggu anak je. Sanghwa dan Jimin dapat anak ketiga mereka, lelaki lagi, Park Shi Min. Pengakhirannya, kami semua berbahagia dengan pasangan masing-masing. Aku berharap kami dapat menjalani hari-hari yang bahagia dan aman selama-lamanyaa...

 TAMAT

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 27, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Υσυ'rε Μγ Αηgει [ 전 정 국 ]Where stories live. Discover now