İki ay geçmişti, zaman oldukça hızlıydı seninle geçirdiğim bu iki ay boyunca. Bundan önce nasıl yaşıyormuşum hiç bilmiyordum, merak da etmiyordum doğrusu. Aşık olmayan insanlar nasıl yaşıyorsa ben de öyle yaşıyordum.
Hayatımdaki en güzel renk oldun Baek. Her rengin kendine göre bir güzelliği vardı ancak sen hepsinden güzeldin.
Seni keşfetmek harika bir duyguydu. Bazı konularda birbirimizden zıt olsakta harika bir bütündük.
Yin-Yang da öyle değil miydi? Siyah ve beyaz gibi birbirine zıt renkleri birbiri içinde barındırıyordu ancak büyüleyici bir semboldü.İki ay insanlar için kısa bir süredir öyle değil mi, en azından iki yabancı insanın birbirini tanıması için oldukça kısa. Fakat benim için hayatımın en uzun zamanı gibiydi.
Seninle yaşamak isterdim. Aynı evde kalıp aynı yatakta uyumayı, aynı masada yemek yiyip aynı filmi izlemeyi isterdim. Güneşin doğumunu ve batımını ömrümün yettiği sürece seninle izlemek isterdim, Baek ancak sadece 'isterdim'.
Söylemek zor olsa da hastayım BaekHyun inanamayacağın kadar çok hastayım.
O hiç bir şey bilmeyen doktorların dediğine göre üç ayım kalmış, şaka gibi değil mi?Üç ay sonra...
Ben senden bir dakika bile ayrı kalamazken, kalmak istemezken sonsuza kadar ayrı kalmak imkansız değil mi? Söylemek istediğim tek bir şey var, bu üç ayı senin için harika bir zamana dönüştüreceğim Baekhyun. sana söz veriyorum.Şimdi seninle buluşmak için güzel bir şekilde hazırlanacağım ve hayatının en iyi saatlerini geçirmen için elimden geleni yapacağım.
Seni çok seviyorum Baekhyun, bunu sana belki söyleyemem, söylemem çok zor ama seni çok seviyorum meleğim, hayatımın en güzel rengi.
✨✨✨✨✨✨✨
"Yeol, sen beni dinliyor musun?"
"Tabi ki dinliyorum. Dinlemez olur muyum?"
"Dalgınsın, bir şey mi oldu?"
Lütfen daha fazla sorgulama Baekhyun. Lütfen. Beni ağlatırsan durumu nasıl toparlayabilirim?
"Yok Baekhyun ne olabilir? Uykumu alamadım biraz."
"Anladım. Peki inanıyormuş gibi yapıyorum o zaman."
Uzun süreli bir sessizlik oluşmuştu aramızda sen bana, ben sana bakarken.
Her saniyemi, her dakikamı hatta tüm ömrümü seni izleyerek geçirebilirdim ki öyle de yapacağım. Zaten üç ay değil miydi? Hemen geçecekti.
"Chanyeol?"
Bana her adımla seslendiğinde kalbim maratonda koşar gibi oluyor, sesin bütün şarkılardan daha güzel geliyordu kulağıma. Ortamdan soyutlanıp sadece seni alıyordum yanıma ve uzaklaşıyorduk her şeyden. Fani olan her şeyden arkamıza bile bakmadan kaçıyorduk.
"Efendim Baek."
"Sen solgun gibisin, gerçekten bir şey olmadığına emin misin? Hasta mısın ya da bir sorun mu var?"
Endişeliydin benim için, bu an benim için o kadar özeldi ki. Bir kez daha kaybolmuştum sanki düşüncelerinde.
"Eminim Baekhyun, inan bana bir şeyim yok. Hem bugün bir şeyler yapmak ister misin?"
Mutlu olmuştun sanki.
Gülümsemenden bunu çıkarmıştım en azından ve ben de sevinmiştim."Olur, tabiki Chan."
🔮🔮🔮🔮🔮🔮
Hasta olduğumu öğrendikten sonraki gün olan konuşmalarımızdı bunlar. Soluğu senin yanında alıp seninle zaman geçirmek istemiştim. Haklıydım da.
Yürüyüş yaptık, yürüyüş yapmak hiç bu kadar eğlenceli bir hal almamıştı mesela. Yemek yedik en güzelinden ve evlere dağılmak zorunda kalmıştık.
Her zaman olduğu gibi eşsiz kahkahaların, güzel gülümsemen ve ışıl ışıl gözlerin, ilahi sesinle mükemmel bir gündü, zaten seninle günlerimin kötü olması imkansızdı meleğim.
Teşekkür ederim.
Sana söyleyemesem de bazı şeyleri teşekkür ederim Baekhyun ve seni seviyorum.
Üç ay sonrası için de özür dilerim.
💜❤💙
-GALAXY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SkySea |ChanBaek|
De TodoSen benim ufak gökyüzümsün, seninle sevdiğim gökyüzünü daha çok sevdim miniğim. Sen benim kocaman denizimsin, seninle sevdiğim denizi daha çok sevdim devim. Birbirine benzer ama bir o kadar zıt iki insan.