Sona yaklaştığımı hissediyorum günden güne, şunu yazmak bile çok zor geliyor şu an ama sana yazmak benim için çok önemli.
Sana açıldığım günden sonra her şey daha da güzelleşmişti sanki. Her an ellerinden tutabiliyor, canım istediğimde seni öpebiliyor, hatta seninle uyuyabiliyordum... Durumum ağırlaşana kadar.
Bana yaşattığın harika günler için sana minettarım Baekhyun, umarım seni üzecek bir şey yapmamışımdır gökyüzüm.
Hastanede senin resmine bakarken iyi ki diyorum. İyı ki açılmışım sana ve iyi ki sevgimi kabul etmişsin Baekhyun. Seninle ilgili tek keşkem, biraz geç bulmuştuk birbirimizi. Buraya daha erken gelemez miydin?Meleğim bu yazdıklarım son, son defter yaprağı hatta belki son nefes. Bunu senden saklamak istemezdim inan bana. Bu defteri doldururken bile ne kadar bencil olduğumu düşündüm. Sadece kendimi düşündüğümü, hastalığımdan haberinin olması gerektiğini falan işte. Buna mecburdum, senden saklamak zorundaydım. Aklında hastalığım olmadan, ölüm korkusu sarmadan sana daha iyi zamanlar yaşatabilmek için.
Bencilim.
Biliyorum.
Özür dilerim Baekhyun. Senden bir kez daha özür diliyorum.Her anımızı hatırlıyorum; bedenim yorgun düşse de, zihnim saçmalasa da unutmayacağım Baekhyun. İlk tanışmamızı, ilk öpüşmemizi, ilk birbirimize sarılarak uyuduğumuz zamanı daha sayamadığım onlarca ilkimizi...
İyi ki hayatıma girdin meleğim, biraz geç oldu ama iyiki hayatıma girdin. Senden şunu istiyorum; üzüleceksin, ağladığın ve yalnız kaldığını hissettiği zamanların olacak. Sakın arkamdan gelmeye çalışma olur mu? Hayatına devam et, edebilirsin. Her insan ölecek, ben biraz erken gitmiş olsam da hayatını sonuna kadar dolu dolu yaşa. Yeniden aşık ol mesela, olabilirsin. Yeniden tat o heyecanı.
Yeniden gül. Seninle olan tüm hayalimizi aşık olduğun insanla gerçekleştir Baekhyun. Hiç bir şey için son değil biliyorsun. Ben son olarak kalmak istemiyorum, senin daha yaşanacak çok şeyin varken.Benim için çok ağlama, güzel zamanlarını yas tutarak geçirme Baekhyun. Dünyaya bir kez geliyorsun, biliyorum çok zor şeyler istiyorum ama senin ağlamana dayanamadığımı biliyorsun bebeğim.
Son defa...
Seni çok seviyorum gökyüzüm, bundan sakın kuşkun olmasın.
Eğer bu defteri okuyorsan çoktan almışsındır ölüm haberimi değil mi? Belki de cansız vücuduma son kez sarılmış, bu defteri bulabilmek için evime doğru yol almışsındır.Ağlıyorsundur ne kadar ağlama demiş olsam da.
O zaman hemen gözyaşlarını sil meleğim, şimdi. Senin ağlaman demek benim de ağlamam demek biliyorsun. Benim ağlamama dayanabilir misin?Sen benim ufak gökyüzümsün, seninle sevdiğim gökyüzünü daha çok sevdim miniğim.
Ve şimdi o gökyüzündeyim.
☁🌈☀⛅🌚🌗
-GALAXY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SkySea |ChanBaek|
RandomSen benim ufak gökyüzümsün, seninle sevdiğim gökyüzünü daha çok sevdim miniğim. Sen benim kocaman denizimsin, seninle sevdiğim denizi daha çok sevdim devim. Birbirine benzer ama bir o kadar zıt iki insan.