A hétvége sajnos hamar elment. Szombaton és vasárnap pakoltunk. Ma nem mentek a lányok suliba, mondván ez az utolsó napunk együtt.
Reggel kilenckor keltünk. Apáék már nyolckor indultak így ők is kb 6-ra érnek oda.~Délután 2 óra~
-Lányok indulunk!-kiabált anya lentről
-Megyünk!
Az útra csak a laptopom, Iphone-on, fülhallgatóm, Powerbank-em és a kis hátizsákom viszem, amibe ezeket a dolgokat beleraktam. A ruháinkat apáék viszik.
Szomorúan sétáltunk le a lépcsőn. A taxi kivitt minket a reptérre. Mindenkitől könnyes búcsút vettünk.
-Nagyon fogtok hiányozni!-sírtunk barátnőink vállán
-Kérem a Norvégiába tartó járat utasait, kezdjék meg a felszállást a 10-es kapunál. A gép 30 perc múlva, 16:00-kor felszáll.-mondta be a "hang"
-Hát akkor sziasztok! Hívjatok majd!-köszöntünk el egymástól
Karcsiékért már itt vannak a szüleik. Anyával elindultunk a gép felé. Mikor már a levegőben voltunk csináltam egy képet.@mayaschwarzkopf
Go Norway! ❤ Good bye Hungary, gonna miss you!❤ @lillyschwarzkopf @martinaschwarzkopf @leonhardtschwarzkopf
A Musical.ly-n van "egy-pár" feliratkozónk, emiatt Instagramm-on is. A telefonom állandóan jelezte az új like-okat. Anyáékat is megjelöltem rajta. Ezután a roppant bonyolult művelet (szarkazmus a barátunk-szerk.😂) után bedugtam a fülesem a fülembe és elaludtam.~1,5 órával később~
-Majaaa!-bökdöste az oldalam Lili -Fél óra múlva leszállunk.-Okés. Fent vagyok!
~Háznál~
A ház valami eszméletlenül gyönyörű! (Fent👆)Miután végeztünk a pakolással úgy döntöttünk bemutatkozunk a szomszédoknak.
-Anya, Apa! Benézünk a szomszédokhoz.
-Oké, de legkésőbb 10-re legyetek itthon!
-Jó.
Ezután kiléptünk a házból, átsétáltunk az udvaron és már kint is voltunk az utcán. A szomszéd ház nem egy villa, de otthonos és jól néz ki.~Szomszédnál~
Mikor odaértünk csengettem és a harmadik csengésre ki is nyitották. Nem hittem a szememnek! Aki ajtót nyitott az nem más, mint...Martinus Gunnarsen.
-Te. Jó. Ég.-esett le az állam
-Kérlek ne sikíts!-kérlelt Tinus
-Nyugi nem fogok. Egyébként Maja vagyok az új szomszéd. Ő pedig Lili a húgom.-mutattam a még sokkosan álló ikremre
-Én pedig Martinus, de szerintem tudjátok.-nevetett fel- Amúgy, ti vettétek meg azt a hatalmas villát?
-Igen.-miután kimondtam elkerekedtek a szemei
-Jajj, de udvariatlan vagyok! Gyertek beljebb.-csap a fejére
Azután bementünk a nappaliba ahol Marcus tévézett. Levettük a kabátjainkat és a bakancsainkat, majd helyet foglaltunk a fiúk mellett unszolásuk miatt.
-Sziasztok! Marcus vagyok de gondolom tudjátok az előbbi miatt.-nevetett-Meséljetek magatokról egy kicsit!
-Hát...öhm...Maya Schwarzkopf-nak hívnak 14 éves vagyok, versenyszerűen táncolok és lovagolok. 6 nyelven beszélek. Apukám német, anyukám magyar. Miénk a BMW "vállalat". Eddig magántanulók voltunk, de most önszántunkból megyünk suliba. Van egy lovam, Gyémánt. Ja, és imádlak titeket.-nevettem el a végét
-Lilly vagyok, Maya húga. Lovagolok és hockey-zok. 6 nyelvet beszélek. Van nekem is egy lovam, Vadon. És úgy szint szeretem a zenéteket.
A fiúk nem válaszoltak semmit csak leesett állal néztek ki a fejükből.
-Szóval, ha jól értelmezem, akkor ti milliárdosok vagytok, zsenik, tehetségesek, szépek és tök egyformák.-mondta full komolyan Martinus.
-Se zsenik, se szépek nem vagyunk!-röhögtünk Lilivel
-Pedig szépek vagytok!-támasztotta alá Marcus testvére véleményét.
Inkább nem mondtunk semmit, mert nem akartunk erről veszekedni velük.
-Maja mutatsz nekünk valami táncot?-kérdezte Mac
-Persze. Miért ne?! Akkor legyen aaaa ti Light it up-otokra.-néztem rájuk. Erre számra még a régi tánc sulimban tanultunk egy koreográfiát és egyszerűen imádom.
-Na lássuk! Tinus zenét!-erre Martinus bekapcsolta a tévén, én pedig ahogy elkezdődött a szám, már roptam(?) is.
Miután vége lett a számnak, a fiú tátott szájjal néztek ki a fejükből. Elég vicces látványt nyújtottak. Hirtelen kitört belőlem a röhögés.
-Most mit röhögsz?-kérdezte Mac
-Sehemmihit cshakh nagyhon viccesen néztetek ki!-mondtam a végét, már lenyugodva
-Hű, fantasztikus voltál! Kib*szott jól táncolsz!-dicsért meg Martinus
-Köszönöm!
-Egyébként mióta táncolsz?-kérdezték
-3 éves koron óta.
-Wow!
-Csináljunk valamit! Unatkozok!-nyavalygott Lili
-Felelsz vagy mersz?-vetette fel ötletét Martinus
-Okés!
Marcus hozott egy üveget, majd pörgetett. Lilinél állt meg.
-Na Lilike! F v m?
-Nem vagyok Lilike!-vágta be a durcát-felelek!
-Melyikünket bírod jobban kettőnk közül?-mutatott magára és az öccsére
-Téged.-Lilinek Marcus, nekem Martinus a kedvencem.
Marcus arcára kiült egy diadalittas mosoly.(??)
Lili pörgetett és rajtam állt meg az üveg. Ördögien mosolygott. Ez nem jelent jót! Nagyon nem!!
-Nos, Nővérkém! Felelsz vagy mersz?-ördögi mosolya még mindig arcán díszelgett
-Merek!-vágtam rá. Nem kellett volna...
-Ülj bele Tinus ölébe a játék végéig.
-Ezt még vissza kapod!-néztem rá szúrós szemekkel
Ezután felálltam, odasétáltam Martinushoz és beleültem ölébe. Ha ez nem lett volna elég, ez az idióta karjait szorosan derekam köré fontam és megtámasztotta állát a vállamon.
Én pörgettem és...Lilnél állt meg. Úgy látszik visszanyal a fagyi Húgi!😂- gondoltam, miközben úgy vigyorogtam, mint egy elmeháborodott.
-F v m?- biztos vagyok benne, hogy merni fog(...)
-Merek!-vágta rá. Rosszul döntöttel Tesó!😂
-Csókold meg Marcust.
-Biztos, hogy nem!-tiltakozott
-De-de!
-Nem! Inkább vetk...-de nem tudta befejezni, mert Mac megcsókolta. Ooooookkééééé... "Kicsit" hosszúra sikeredett.
-Khm...khm-krákogtam
Gyorsan szétváltak, de a fejük tiszta vörös volt. Hihi😂
Nem nagyon firtattam a dolgot, majd otthon kikérdezem. Játszottunk még kb, egy fél órát random dolgokról. Hozzáteszem én még mindig Martinus ölében voltam.
-Szüleitek?-kérdeztem
-Munka miatt Oslo-ban vannak. Emmát meg nem merték itt hagyni velünk, ezért lepasszolták a nővérünkhöz.
-Nem csodálom!-nevetett Lil
-Héé, ez fájt!-tette szívéhez kezét Tinus
-Skacok mennyi az idő?-kérdeztem hirtelen
-21:50
-Basszus! Mennünk kell, mert 10-re otthon kell lennünk.-szitkozódtamMiután felöltöztünk már indultunk ki az ajtón, de Martinus a csuklómnál fogva visszarántott magához.
-Örülök, hogy megismerhettelek! Jó volt Veled ma. Holnap gyere át kettőre, és onnan megyünk próbálni. Kötelező jönnöd!
- Én is örülök, hogy találkozhattam Veled/Veletek személyesen! Minek menjek én oda??-vontam fel szemöldököm
-Nagyon jól táncolsz! Szeretném, ha a táncosunk lennél.
-Öhm...nem tudom, majd még meglátom. De most mennem kell. Szia!
-Jó éjt Maja!- szorosan magához ölelt, majd nyomott egy puszit homlokomra
---Otthon---
- Megjöttünk!
-Végre! Na milyenek a szomszédok??-kérdezte anya
-Nem fogod elhinni!-kezdte Lil
-Marcus és Martinus Gunnarsen a szomszédaink!- fejeztem be
Apa reakciója: "Azok a páva-gyíkok?"
-Igen apa, azok az überhelyes páva-gyíkok!-mondta végét némi gúnnyal húgom
Erre már nem válaszoltak semmit. Mi felmentünk hozzám és kibeszéltük a délután történteket. Miután mindent részletesen elmondtam, Liller jött.
-Képzeld, hogy amíg ti "romantikáztatok", addig Marcus elhívott engem is a holnapi próbára, hogy nézzem meg. Elvileg neked, majd táncolnod is kell amúgy. Azután átölelt, majd megpuszilta az arcom, de jönnünk kellett ugye haza. Ja, ennyi. Egyébként neked bejön valamelyik? Mármint, hogyha megkérdezné valamelyik, hogy lennél-e a barátnője, igent mondanál neki?-kérdezte
- Te dilis, tudod, hogy én Tinus-t jobban bírom; nyugi nem veszel el tőled Mac-et! De, nem, nem mondanék igent, mert nem éreztem semmit az ölelés közben, csak barátilag "szeretem" Őt/Őket- Meg, ha éreznék is valamit, akkor sem akarnám elsietni, a dolgokat, mint Gergővel...annak is tudod mi lett a vége.
-Igen, tudom. Kényes cucc ez neked, szóval inkább hagyjuk. És én is így vagyok, mint te.- felelte
Amúgy el is felejtettem, mondani, hogy csak hétfőn kezdjük a sulit. Igen, jól olvastátok. Véget vettetünk a magántanulói pályafutásunknak.(Önszántunkból. Anyáék hülyének néztek minket...)
Ezután elmentünk fürdeni, meg megcsináltuk a szokásos teendőinket és filmeztünk a tévén.(összekötöttük a laptopommal). Valamikor, kb a film felénél bealudhattunk. Így történt, hogy Schwarzkopf Lilly az új házban lévő első éjszakáját nem a saját szobájában, hanem a nővéréjében töltötte.
ESTÁS LEYENDO
A Költözés (Marcus And Martinus ff.)
FanficMaya, egy nem túl átlagos lány élete fenekestül felfordul, egy költözes során...