06.-"Segíts!"/2.

1K 61 12
                                    

~Martinus szemszöge~

6 napja, hogy Maja eltűnt. Borzasztó! A nyomozó hívta Tinát, hogy már rég rajta vannak az ügyön, viszont semmi hír Maya és Noah holléte felől. Noah-ék házánál is voltak, azonban ott nem találtak semmit csak az anyját, akit be is vittek az őrsre,de nem mondott el semmit. azzal fenyegetőzött, hogyha nem engedik el, megölik Maya-t, ezert inkább elengedték...fasza.

Nagyban tévéztünk, Lilivel és Mac-kel, amikor megcsörrent a mobilom, Tina hívott Maya anyukája.

(M=Martinus, T=Tina)

M: Igen?

T:Szia, Tinus! Bemérték Noah telefonját a rendőrök...Svédországban vannak, ha minden igaz.-akadt el

M:Hogy miii??-vonyítottam fel

T: Igen, sajnos... Eljössz velünk érte, ha egyáltalán ott van?-kérdezte a végét halkabban

M: Ez nem kérdés! A szerelmemért mindent!-"csöpögtem" az igazságot

T:Nagyon aranyos ez Tőled! Na, akkor 10 perc múlva előttünk találkozunk. Szia!

M: Okés, szia!- megvárta míg válaszolok és lerakta a telefont

Miután leraktuk a telefont, elmondtam Mac-nek és Lilly-nek a híreket amíg öltöztem. Most csak Lilly jön, mert Marcus Emmára vigyáz.

Mire odértünk a szomszédba, már ott voltak a rendőrök, Mr. Barss és Leo akit szerencsére kiengedtek a korházból. Igaz, hogy két órája, de mindegy.

~Fél órával később, Svédországban~

Itt vagyunk azon a címen, ahol Noah mobilját bemérték. A kommandósok betörtek a házba és utánuk mentünk mi. A háznak nem mondható viskó koszos és visszataszító volt, viszont senki nem volt ott rajtunk kívül, csak Noah telója és egy levél.

Ez állt benne:

,,Szevasztok barmok!

Azt hittétek ilyen könnyen megtaláltok minket és azt a ribancot?! Idióták! Soha nem fogtok minket megtalálni és elkapni. Még eldöntjük, hogy pénz fejében visszaadjuk-e vagy sem azt a kis kurvát, de az is lehet, hogy eladjuk a sejkeknek ugyanis szép kis summát ígérnek érte. Martinusnak üzenem, hogy kibaszott jó az ágyban a kis szerelemed. Imádom, amikor vággyal teli hangom nyögi a nevem vagy amikor már szinte könyörög azért, hogy kúrjam meg. Ahh, olyan finom! Imádom az ízét, ennek a ribancnak. Szívesen megtartanám személyi kurvámnak de a lóvé többet ér. Majd jön egy másik!  Csók: Nick & Noah Krakow"

Hát amikor elolvastam azt hittem kinyírok valakit! Baszd meg megerőszakolta/megerőszakolták többször is. És van, hogy Maya vágyik rá.(?) Vajon igaz lehet? Elhiggyem? Fogalmam sincs.

-Kinyírom azt a szarházit!-üvöltöttem, majd szó szerint kibasztam az ajtót

Tina és Lilly sírt. Leo őket támogatta. Nagyon fájt, hogy tisztában voltam azzal, kínozzák azt a személyt aki nekem a világot jelenti, de mégsem tudok segíteni neki. Miért pont Őt kellett elrabolni?! Miért??

-Gyere, fiam haza megyünk.-fogta meg a vállam Leo

Nem válaszoltam semmit, csak sírva (!!!!) ballagtam utána. Igen, fiú létemre sírok. Lehet, gáz, de leszarom, mert egy olyan lány miatt sírok, akiért érdemes! Jajj, baszki de nyálas lettem hirtelen. Amint beültünk a kocsiba, az üvegnek döntöttem a fejem és elnyomott az álom.

~Maja szemszöge~

Miután felébredtem Noah bejött a szobába, majd megerőszakolt... Nagyon fájt, de hiába sírtam vagy sikítottam nem hagyta abba, viszont a szemeiben könny csillogott.(...) Sajnos még ellenkezni sem tudtam, mert mielőtt Noah bejött, az apja kikötözött az ágyhoz. Ez ment 3 napon keresztül napi kétszer, amíg nem jöttek valami arab sejkek "kipróbálni". Szörnyű volt. Eskü Noah kíméletesebb volt...sokkal! Aztán az ötödik vagy hatodik napon elhurcoltak Svédországba,-ezt onnan tudom, hogy hallottam amikor beszélték-majd egy viskónál megálltunk és Nick-Noah apja- megdugott(...) Noah telefonját valamilyen okból otthagytuk. Ezután fogalmam sincs hova mentünk, de az biztos, hogy nem Norvégiába, mert ha jól hallottam és éreztem, komppal is utaztunk.

 A Költözés (Marcus And Martinus ff.)Where stories live. Discover now