- Első bejegyzés-
Drága Annie.
Hiányzol.
Soha nem mondtam volna meg ezt nyíltan, de most olyan helyzetben vagyok hogy mégis megteszem. Ha valaha is olvasod ezt, az csak azért lehet mert elfáradtam, és nem rejtettem el eléggé a saját irományomat.
A napló igazság szerint nem naplózásra, hanem feljegyzések készítésére szolgál. És tudod mire gondoltam? Hogy hülye vagyok... elvégre, ki lehet normális aki bevállal ilyet.
Hegymászás... mintha az egyszerű lenne.
De ez nem akármilyen hegy Annie, ez az Everest! A nagy, magas hóhányó.
Aki megmászta minimum otthagyott egy fagyott orrot, én meg minimum a fogam fogom otthagyni. Megint sajog, de nem mondtam a srácoknak. Hülyeség lett volna.
Most nem húztam vele az időt, nem volt kedvem. Milyen hülye az aki így megy hegyet mászni?
Ezt kérdezhetnéd. Hát elárulom, édes: nagy.
Semmi értelme nincs ennek, de George húzta az agyam és nem akarom hogy gyávának tartsanak. Tudod hogy mindig kipécéztek valakit régen is. Nem akartam én lenni a csapat lúzere.
Geológus létemre elég nagy fába vágtam a fejszém szóval... nem biztos hogy mennem kellene.
De mindegy, mert már úton vagyok. Megpróbáltalak felhívni, de nem vetted fel. Mi történt?
Remélem Max jól van. Nem akarok visszatérni arra hogy... mindegy.
Most itt ülök a srácokkal egy borzalmas fekete fa alatt. Nagyon remélem hogy nem fog esni az eső. Elég förtelmes ez a fa...azt mondták szép lesz a vidék, de ezt egyenlőre nem osztanám.
Kérlek ne aggódj, hamarosan hívlak még. Sokat gondolok rád:
Timothy
YOU ARE READING
Nincs cím
ParanormalAlternatív próbálkozásaim egyike, melyben egy cím nélküli naplóból tudhatjuk meg egy félre sikerült baráti expedíció történetét.