Ik wordt wakker met een sterke arm om me heen, ik kijk achter me en zie Criss liggen! OMGG CRISS WATTHEFUCK DOE JE HIER ?!! GA PER DIRECT UIT ME HUIS OF IK ZORG ER ZELF VOOR. Nee princess ik mag alleen bevelen geven. Ik pak me taser en loop naar hem toe. Uit me huis en snel! Oke Oke niet taseren zei hij bang en pakte snel zn spullen en liep 8 etages naar beneden. Eenmaal naar beneden wou hij niet naar buiten. Hij keek me zo zielig aan😩. Maar tog hij heeft me bedrogen dus hij mag niet in mijn buurt zijn. Ik taser hem en stop na 20 seconden. Hij beweegt niet meer. Ik til hem op zet hem in me prullenbak en loop naar de bosjes. Ik drop m snel daar en loop snel naar huis.
Eenmaal thuis ga ik in bad. Ik pak me lush badbomb en laat me bad vollopen. Ik doe me badkamer tv aan en zet de film "friday" aan. Nadat ik klaar ben loop ik naar me kledingkast en pak me kleren. Vandaag doe ik een highwaister broek aan met een witte croptop aan waarop staat
"S L A Y " ik loop naar beneden en pak een pannenkoek en warm het op. Ik loop naar de bank en zit te denken wat ik vandaag zou doen.Criss zijn perspectief:
Ik lig in de bosjes?? Hoe kom ik hier? Ik sta op en bedenk me hoe ik hier zou kunnen komen. Huh? Ik kijk op me telefoon en ik zie een berichtje van nishalNishal bro👥❤️❗️
Nishal: Ey en is t gelukt? Ben je bij Noura thuis wilt ze je terug ? Rea snel A mattie.
Ik kijk op en weet gelijk weer wat er gebeurd is. Dus Noura heeft.. taser?.. Uhmm wat was t nou?? Uhmm... Jaa ik weet t weer ik ga Noura haar leven zo zuur maken als nodig is😈.
Noura's perspectief:
Ik zit op de bank tv te kijken. Ik verveel me zo fucking erg he omg. Ik bel Shakkelis Nisha Sharr kells en raya om te komen. Na een half uur komen ze allemaal binnen als gekke😂! Heeey girrl! Heey patato! Heey kipnugget!! Heey McChicken! Heey pannekoek! Ze rennen allemaal op me af en knuffelen me als gekke. We praten over van alles en nog wat en hebben het heel gezellig.
Uren later:
We kijken met ze alle Childsplay 3. We bijten met ze alle op onze tanden, alleen Shakkelis niet. AAHHAAHHHAHA KLEINE PINDA'S WAAROM ZO BANG😂? Jaa kan er Ook niets aan doen schreeuwt Sharr en kijkt snel verder.2 uur later:
Blijven jullie slapen? Jaaaaaa Omgg isgoedd ! We lopen naar de lift en gaan naar verdieping 8. Woow je huis is kapot groot kil! Schreeuwt Sharr. AHAHAH me vader had t gekocht hij is president wisten jullie dat niet? Hij is nu op zakenreis naar America samen met me moeder, ik ben alleen thuis ik vind t zo lit omg😢. Ondertussen lopen we naar de kamer. Woooooooohdee zo grote kamer😥! Sharr en Raya springen op me trampoline als 2 gekke. Nisha en kells kijken in de spiegel als hun make up goed zit en werken het een beetje bij. Ik ben zo moe Woow ik ga slapen zegt Shar gapend. We nemen snel een douche en gaan dan slapen. (Btw ik heb 12 douches en badden in me huis). We praten nog even verder en gaan dan slapen.
Iedereen slaapt behalve ik. Ik hoor gekraak beneden en loop sluipend naar beneden. En ineens BOEEMM. Iemand houdt me vast bij me schouder en ik draai me om. Het is gelukkig Sharr😅 Dus ik geef haar ook een taser en we lopen samen naar beneden. EN ALS WE ACHTER ONS KIJKEN KRIJGEN WE DE SCHRIK VAN ONS LEVEN..
YOU ARE READING
Noura's Life
Teen FictionWanneer Noura alleen thuis is in de avond merkt Ze dat er iets niet goed is.. ze loopt naar de voordeur en boem....