#10✨."

97 5 1
                                    

Ik wordt wakker en denk bij mezelf vandaag MOET alles duidelijk worden. Ik loop naar de badkamer en douche me snel . Ik loop naar me kast en pak een zwarte Off-sholder shirt en een zwarte broek met van die ripped jeans die niet open is. Ik pak me zwarte sokken en loop gelijk naar me make-up tafel en houdt het vandaag heel simpel. Ik loop naar de meiden hun kamer en zie dat ze zo schattig slapen! Ik laat ze vandaag uitslapen en ren naar beneden. Ik loop naar de keuken en zie dat de koelkast helemaal leeg is. Ik loop naar de gang pak snel me huarache's en pak me zwarte verenjas. Ik stap op me Vespa en ik rijd snel naar de jumbo. Ik loop gelijk naar de snoep afdeling en pak wat snoep voor in de avond. Ik loop naar de drank afdeling en pak wat energy blikjes en AA flesjes. Ik loop naar de kassa maar ik bots tegen iemand aan. Ik kijk diegene aan en zie een ongelofelijke mooie jongen!! Hij pakt alles voor me op en loopt samen met me mee naar de kassa. Sorry voor daarnet ik betaal wel alles zegt hij met een ongelofelijk mooie mannenstem. We lopen naar onze scooters en praten een beetje met elkaar. Wie ben jij eigenlijk? vraagt hij met de mooiste glimlach ter wereld. Ik ben Noura ik ben 16 bijna 17 en ik woon op dit moment alleen samen met me vriendinnen Nisha en Raya, antwoord ik verlegen. Ik breng je wel naar huis zegt hij met een glimlach. Nee hoeft niet hoor ik ben zelf ook met me scooter. Dan rijd ik wel met je mee naar huis. Isgoed zeg ik verlegen en we lopen samen naar onze scooters. We rijden samen naar me huis en praten nog een beetje met elkaar.

Eenmaal voor me huis zie ik dat Raya en Nisha wakker zijn. Ze kijken stiekem door het raam. Ik lach naar ze en maak hand bewegingen dat ze weg moeten gaan maar ze blijven maar kijken. Btw. Ik ben Jason ik ben 18 en houdt van voetbal en me familie en me kleine zusje Mayalinn. Je bent egt het mooiste meisje die ik ooit gezien heb, normaal wordt ik nooit verliefd maar nu weet ik hoe het voelt zegt hij schattig. Awhh zeg ik verlegen en ik geef hem een knuffel. We wisselen elkaars nummers en hij rijdt weer weg. Ik ren naar binnen met onze spullen en leg het snel in de keuken en ren zo snel mogelijk de trap op. OMGG WE ZIJN ZO BLIJ VOOR JE OMGG HIJS EGT EEN MOOIE LIEVE JONGEN!! HOE HEB JE HEM ONTMOET?? Btw ziet Jason eruit👇🏾:

 OMGG WE ZIJN ZO BLIJ VOOR JE OMGG HIJS EGT EEN MOOIE LIEVE JONGEN!! HOE HEB JE HEM ONTMOET?? Btw ziet Jason eruit👇🏾:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ik vertel ze alles en ze schreeuwen van blijdschap. We praten nog een beetje over hem voordat we aan de sirieuse werk gaan.

10.00 :
Ik bel Shakkelis of ze even langs kan komen. Een half uur later staat ze voor me stoep. We lopen samen naar de lift en zonder wat te zeggen lopen we samen naar Raya en Nisha. Ik Raya en Nisha zitten naast elkaar en Shakkelis zit alleen tegen over ons zodat we haar recht in haar gezicht kunnen aankijken. Oke Shakkelis ik wil alleen 1 ding weten. Wie heeft je bedrogen? Ze kijkt ons aan en verteld ons het verhaal. Na een half uur begint alles duidelijk te worden. Dus dat is alles? Ja tot nu toe wel zegt Shakkelis. Ik sta op en denk bij mezelf hoe dom ik ben geweest. Ik besef nu pas dat de "lbgang" niet alleen uit Sergi nishal bestaat maar dat Jasper er ook nog al die tijd was. En hij is degene die de laatste tijd express niet zo goed opvalde zodat hij de dossiers kon pakken en hij de schuld nooit kon krijgen. Ik loop snel naar beneden en pak me schoenen en ook de schoenen van de rest. Ik ren naar boven en geef ze hun schoenen. Waar gaan we naartoe? Vraagt Nisha geschokt. We gaan Sharr en Kells ophalen duhh. We lopen naar Shakkelis haar auto en ik loop naar de bestuurskant ik pak snel de sleutels uit Shakkelis dr hand en klik de deur open. Eenmaal met ze alle in de auto rijdt ik zonder me gordel om te doen naar het ziekenhuis die ong. 20 minuten van ons vandaan was. We rennen snel naar de afdeling waar ze zijn. Ik loop naar de kamer waar ik ze zie inpakken. Ze draaien zich om en rennen naar ons toe. Omgg girll I missen Youu!! We helpen met inpakken ik breng de dossiers naar de dokter en loop samen met Kells en Sharr naar de auto. 

Eenmaal thuis aangekomen breng ik ze gelijk naar de verzorgingskamer. Ik doe de massagebedden aan en laat Sharr en Kells slapen. Ik ga naar beneden met Raya en Nisha en we lopen gelijk naar de keuken. We maken nasi en bami voor ons alle.

1 1/2 uur later:
We zijn eindelijk klaar en we pakken gelijk de kar naar boven. We gaan naar de kamer en brengen Kells en Sharr ook naar daar. We kijken spongebob met ze alle en lachen ons zoals altijd dood.

19.00 :
Ik loop samen met Raya en Nisha naar beneden en loop naar de keuken. Woow er moet om de dag boodschappen gedaan worden jeetje! Schreeuwt Nisha lachend. Ik ga wel naar de winkel, zeg ik. Neee vandaag gaan ik en Raya wel je gaat altijd en dan kan jij voor Kells en Sharr zorgen. Ik knuffel ze blij en ik geef ze 30,- en een boodschappen lijstje.

2 uur later:
Woow ze zijn nogsteeds niet terug ?? Waarom doen ze zo langzaam ze moesten alleen naar de fucking winkel ! Ik bel Raya op en er komt een voicemail. Ik vind haar voicemail zo leuk ik praat t altijd na. Maar dit x was het een andere voicemail dan normaal.:

"Hallo Noura, Raya en Nisha zijn ontvoerd. Als je ze wilt hebben moet je vrijdag  (het is nu dinsdag) avond om 20:00 naar de johhannesburgstraat 85 komen met 1000.- cash. Anders worden ze met spoed doorverkocht."

Ik kan me ogen niet geloven! !  Wie kan dat zijn ?? Ik begin zachtjes te huilen en app iedereenn die ik ken. Vrijdag wordt het oorlog.👿😢!!

Noura's Life Where stories live. Discover now