#7✨."

117 8 5
                                    

Ik bel me vader op om te vragen als hij dictectors kan zoeken. Hij stuurt 5 dictectors mijn kant op en ik kijk hopeloos. Hoe kan dit bij mij gebeuren?? Wat heb ik iemand ooit aangedaan?? Hoezo ik ? Hoezo moeten mijn "zusjes" eronder lijden?? Ik wil tog gewoon niet met Criss? Ik loop naar de badkamer en kies ervoor om een bad te nemen. Ik pak een badbomb en laat het bad vol lopen. Raya en Nisha zijn nog aan het slapen. Ik zet me Netflix aan en blijf een uurtje in bad.

Een uur later:

Ik kom uit bad en zie dat Raya en Nisha net wakker zijn geworden. Ze kijken zo hopeloos ze hebben alleen maar opgedroogde tranen op hun gezicht. Frissen jullie je Ff op want we gaan Kells en Sharr terug halen. Ik loop naar me kamer en ga naar me kast. Ik pak me zwarte Nike tech en loop naar me spiegel. Ik kijk in de spiegel en er beginnen spontanen tranen te komen. Ik veeg snel me tranen weg en pak me borstel en gel. Ik borstel me haar glad en doe het in een knotje. Ik loop naar de kamer waar Raya en Nisha zijn ze zijn ook allemaal klaar. He toevallig! We hebben hetzelfde aan! En hetzelfde haar! We lopen naar beneden en gaan zitten op de bank. Niet veel later wordt er aangeklopt. Goeiemiddag wij zijn dictectors en we zijn gestuurd door je vader. Kom maar binnen ze lopen naar de woonkamer en zitten op de bank. Ze pakken hun wapens en doorzoeken het huis. Na uren zoeken vinden ze schoenafdrukken van iemand. Ze kijken van wie het is en vragen als ik een jongen Criss ken. Me ogen worden gelijk groot en kijk ze een paar minuten lang aan. Ik begin tranen te krijgen van woede. Kom we gaan nu weg we gaan Kells en Sharr halen kom. Geen tijd om te eten dat doen we pas als we ze hebben gevonden.

In de auto:

Weet je waar hij woont? Jaa Kerkerstraat 37. Oke Isgoed we gaan nu die kant op. Hoe kan hij dat doen? Me zusjes nog he Omgg ik maak hem zo af ik trap zijn gezicht nog dood. Eenmaal voor zn deur pak ik mijn pistool en Raya en Nisha ook. De dictectors blijven in de auto en zorgen ervoor dat het veilig blijft in de buurt.

Criss zijn perspectief:

Zo zo En hoe heet jij?😈 Sh...Sharr.. zegt ze bang. En hoe heet je vriendin? Ke..Kells.. . Ik loop naar ze toe en begin ze te mishandelen samen met nishal en Sergi. Zo zo en denk je dat jullie zogenaamde zusjes jullie komen ophalen? Ja sowieso Raya Nisha en Noura durven alles ze gaan jullie egt afmaken.

Noura's perspectief:

Ik kraak de deur voorzichtig met een haarspeld. We sluipen naar binnen en hoor geschreeuw gelach gehuil van alles en nog wat. We schoppen de deur open en zien Sharr en Kells op de grond vastgebonden. Omg toen ik dat Zag begon ik gelijk te schieten. Ik pak Criss bij zijn nek en schiet tegen ze hoofd. Hij ligt op de grond en we rennen snel naar Sergi en nishal maar die zijn net op de vlucht geslagen. We schieten nog even rond en rennen snel naar Kells en Sharr. Ze hebben allemaal wonden en beschadigingen. We rijden snel naar het ziekenhuis.

In het ziekenhuis:

Sharr en Kells liggen samen in kamer A115. We zitten buiten te wachten op antwoord. Mevrouw Knowlesses? Jaa schreeuw ik en loop snel naar de vrouw. De vrouw Msanicher en Mccalistsar zijn in orde. Overmorgen mogen ze naar huis maar ze moeten goed verzorgt worden. Ik ren blij naar Raya en Nisha en spring op ze van blijdschap we rennen naar A115 maar een vrouw stopt ons. Ik heb nog snel een vraag waar is de dossier van Mevrouw Msanicher en Mccalistsar ? Oo die ligt in me tas. Ik kijk naar me zij maar zie me tas niet. Ik draai me om en zie dat ik me tas vergeten ben op de stoel omdat ik te blij was. Ik ren snel naar me tas en kijk erin. Huuuh het lach 100000....% erin?? Ik zie iemand rennen ik herken die jas uit duizenden! Ik begin op de grond te liggen en te huilen. Raya en Nisha rennen naar me toe en vragen wat er is. Ik huil zoveel dat ik niet kan reageren.
Hoezoo zou ze dat doenn😭😭!!

Noura's Life Where stories live. Discover now