#13."✨

61 3 2
                                    

Sorry dat ik heel lang niets heb gepubliceerd ik had geen tijd en ook geen inspiratie maar nu weer wel gelukkig!🙃

Noura babygirl wordt wakker, fluistert Jason in me oor. Iell Jason je bek stinkt lach ik en loop de kamer uit. Ik loop naar de kamer van Maëly en Deshaely en maak hun wakker. Girls wake up vandaag begint school weer. Oke mamaa schreeuwen ze en worden ook wakker. Desha ga naar je douche Mae jij ook ik pak alvast jullie kleren. Ik loop naar hun kast en pak een witte highwaister broek met kleine scheurtjes en een witte Nike shirt voor Desha en voor Mae een zwarte broek en een zwarte Levi's shirt.

Ik loop naar de keuken en maak snel ontbijt en gelijk brood voor school. Ik loop naar boven en doe Desha haar haar in een donut. Mae papa gaat je haartjes doen ga maar alvast naar hem toe ja. Ik doe snel haar manen en loop dan naar Mae. Kom met je haar ik ga Ff snel je manen doen. Ik geef snel 10 euro aan Desha en 10 euro aan Mae voordat ze hun fiets opstappen. Doeeii mama zeggen ze Nog snel en rijden dan weg.

Ik loop naar boven en neem gelijk een douche. Eenmaal klaar loop ik naar me kledingkast. Vandaag doe ik een Iron Maiden shirt aan met een Leren rok en een panty. Ik loop naar me spiegel en doe me make - up snel. Ik houd het vandaag simpel alleen me wenkbrauwen. Ik borstel me haar en maak een messy bun. Ik loop naar de sieraden kamer en pak een ketting en een simpele ring.

Eenmaal beneden kijk ik als er nog wat valt te eten. Jaaasoooonn al het eten is op gaan we naar de winkel, schreeuw ik hard. Hij loopt naar beneden en pakt snel zn auto sleutels. Ik pak snel mijn schoenen vandaag draag ik gewoon me simpele witte huarache's en een leren jas. Ik loop alvast naar de auto en stap in. Jason pakt snel de sleutels en doet het huis opslot. We zetten snel onze gordels en rijden dan naar de winkel.

In de winkel:

Gaan we gelijk grote boodschappen doen? Ja Isgoed maar ik moet wel om 2 uur werken. Isgoed zeg ik terwijl ik wat cornflakes pak. We kopen snel alle benodigdheden en lopen naar de kassa. Wacht Jason ik ga snel nog snoep halen voor de kinderen en ik want ik wil een film met ze kijken na school. Isgoed zegt hij en ik loop snel naar de snoepafdeling. Ik pak wat snoep en loop snel weer terug. We rekenen af en lopen dan naar de auto. We leggen snel alles in de achterbak en rijden dan naar huis.

Weer thuis:

Ik plof op de bank en kijk wat er op tv te zien valt. Omggg er is gewoon Toddles And Tiara's 😍! Ik speel het af van begin en begin een marathon.

14:00 :

Ik verveel me zo erg. Ondertussen is Jason al naar werk. Ik kijk op me telefoon hoe laat het is. Ooh het is niet zo laat ik pak me schoenen en doe me jas aan en pak snel nog even me huissleutels en stap op me fiets om Desha en Mae op te halen.

Op school :

Dag mamaaa!! Schreeuwen ze en rennen me kant op. Ga eerst je juf netjes groeten. Ze lopen snel naar de juf en groeten haar netjes. Mama de juf wil met je praten zegt Mae. Ik kijk een beetje verward en loop dan naar de juf. Mae Desha wacht op de gang ik kom eraan ja. Isgoed zeggen ze stilletjes en staan in de gang. Ik heb heel goed nieuws Desha en Mae hun niveau gemiddeld in vergelijking met de andere kinderen is veels te hoog dus ze moeten eigenlijk een groep hoger. Ik kijk met groten ogen en kijk trots. Oke Dank u wel ik loop naar de deur en groet de juf. Desha en Mae kijken heel verward en vragen wat er is. Ik kijk naar ze en voor Ik het wist kreeg ik weer tranen van blijdschap. Jullie mogen groep 6 overslaan en naar 7 gaan want jullie niveau is te hoog in vergelijking met de rest van de kinderen uit jullie klas. Ze kijken me met grote ogen aan en springen dan van blijdschap.We lopen samen naar buiten en stappen onze fietsen op. Welke film vinden jullie leuk? Die ene Barbie film mamaa!! Oke willen jullie die kijken? Isgoed zeggen ze en we fietsen samen naar huis.

Thuis :

Ik zet het snoep op tafel en speel daarna de film af. Woow zo lang duurt het 😳! 3 1/2 uur zo lang. Desha en Mae lachen en kijken de film. Het enige wat ik doe is een paar YouTube video's kijken en snoep eten. Ik hoor de deur dicht gaan en kijk wie het is. Jason baby!! Schreeuw ik en ren snel naar hem toe. Hoe gaat het ? Goed met jou Princess? Goed hoor. Ik loop weer terug en zit weer op de bank en ga verder met YouTube video's. Ik loop naar boven en ga naar de kamer. Jason ik wil met je praten ik heb zulk goed nieuws geloof me. Hij komt direct zitten en luistert. Kijk dus vandaag toen Mae en Desha ging ophalen toen wou de juf met me praten en t blijkt dus dat ze te goed zijn voor groep 6 dus mogen ze een klas overslaan. Je maakt een grapje zeker zegt hij. Waarom zou ik daar een grapje over maken? Ik zet "dun finesse" op en dans als een gek. Maar kijk ik wil een surprise party aan hun geven eerlijk ze hebben het echt verdiend. Ja Isgoed zegt Jason en geeft me een high five.

Ik loop naar beneden en zie dat de film is afgelopen. Oke dames ga naar boven This al laat. Douche jullie je even en ga slapen dan ja jullie pyjama ligt op t bed. Ze knikken en geven me een knuffel en lopen dan naar boven. Ik douche me ook snel en ga dan ook slapen. met een fijn gevoel slaap ik binnen No-time in slaap.

Ik heb deze iets langer gemaakt omdat ik heel lang niets meer had gepost dus veel plezier!🙃💕

Noura's Life Where stories live. Discover now