— Naty!
— Da. Ți-ai amintit?
— Cum să nu-mi recunosc cea mai bună prietenă? Ce e cu mine?
— Nu-ți face griji. Totul e bine de acum. Ești din nou unde trebuie să fii.
— E bine... Va fi bine. Dar mai întâi trebuie să scăpăm de criminal.
— De Dreamcatcher?
— Normal. O să-l fac să-și dorească moartea la fel cum l-a făcut pe Alex să se omoare.
— Sunt de acord cu tine, dar el ne-a ajutat să te găsim. Nu crezi că s-a schimbat?
— Oamenii nu se schimbă atât timp cât răul le este în sânge.
— Eu te voi urma. Indiferent de cât de departe vei merge cu asta. Mi-ai lipsit, o ia în brațe.
— Și mie, Naty... Iartă-mă. Te-am făcut să treci prin atâtea, dar totul a fost din vina lui și o să mi-o plătească. Louis va suferi cum am suferit și eu.
— Stai așa... Louis? Dar el...
— Naty, mă lași cu Sol un minut? apare și serifrianul ce ascultase tot.
— Sigur.
Aceasta iese din cameră, privindu-l cu compasiune pe Louis. Nu putea să nu se gândească când îl doare că după ce a căutat-o ani întregi, ea îl crede criminalul regelui ei. Se întreba cine i-a spus astfel de minciuni.
Între timp, tensiunea în cameră se simțea. Amândoi tăceau, privirea fetei trădând ura, iar a lui tristețea.
— Nu ai cum să crezi asta...
— Ce să cred?
— Că aș putea fi Dreamcatcher. Refuz. Te joci cu mine doar. Asta e!
— Dacă ți se pare că eu mă joc, atunci îți trebuie un control la cap.
— Cine ți-a spus minciuni ca asta? strânge pumnii.
— Probabil îl vei prinde și-l vei omorî și pe el, nu e așa? suspină blondina.
— E un "el" ? Jack... Cum de nu m-am gândit. Ce prost sunt.
— Ce vrei să spui cu asta?
— Nu ar fi nicio problemă să o faci, nu e așa? Omoară-mă, Dove, Sol, Celine. Toate trei identitățile, o singură persoană, însă cred că doar Sol mă urăște. Celelalte două mă cred. Cu siguranță Dove o face.
— Nu mai spune chestii fără sens! Doar vrei să mă faci confuză. Îmi vrei moartea la fel cum o vreau și eu pe a ta.
Deodată Louis este trântit la pământ de parcă ar fi fost sub influența cuiva, din spatele său arătându-se adevăratul demon.
— Greșești, șoptește cu capul plecat.
— J-Jack? Cum?
— Ești o fată naivă pentru o supremă. Te-ai lăsat atât de ușor păcălită! masca sa iese la iveală, fata realizând abia atunci că mereu crezuse persoana greșită.
Mâna dreaptă a lui Dreamcatcher se întinde, iar palma sa pare că se modelează după gâtul unei persoane.
— Ce ți-am spus, antresninianule? Nu ai știut să asculți.
— Alex...?
— Alex al tău a luat forma unei fantome, Sol. Fantomiță curajoasă. Din moment ce este aici, poate își dorește și sufletul mort.
De la spate scoate un pumnal cu model de argint. Nu stă pe gânduri mult timp, căci pumnalul este înfipt în piciorul serifrianului căzut.
— Pe curând, micuță supremă. Mai ai multe de învățat până la lupta finală.
CITEȘTI
Triunghiul Bermudelor 2
AdventureAventura continuă atunci când promisiunile trebuiesc respecate, însă durerea e pur și simplu prea mare. Suprema și speranța tuturor a dispărut de pe fața Serifriei? Sau oare trecutul se întoarce? " - Roi? - Îmi amintesc zilele în car...