Perasan Tak?

763 35 26
                                    

Wokey, banyak soalan lah. Tak banyak pon, 4 je...

1.Pernah tak, kwn korang ada cite yg dulu sekolah-sekolah kita ni, sebelum sekolah kita dijadikan sekolah, ialah HOSPITAL?  And do you believe that?

2.Pernah tak, korang g padang sek korang, (padang tu ada rumput lah) korang jalan sekeliling padang tu, sana sini situ, tgh syok jalan, tetiba korang ada rasa ada benda bertimbun?  And, you think 'Apa benda yg bertimbun ni? ' .

3.Pernah tak, korang bosan. Cebause? Cikgu membebel pasal sejarah, and kebetulan nya, meja korang dekat ngan dinding, mmg dapat angin free aah... So korang decide nak kopek dinding dah cat tu, korang pon kopek aah.. Tetiba ada benda merah pekat (darah)  kt tempat korang kopek?

4.Pernah tak korang ternampak katil hospital kt kelas korang kat belakang, korang pon tanya lah kwn korang "weyh, kau ada nampak tak katil hospital kt belakang? Sejak bila benda tu ada kelas kita?" and then kwn korang jawab "manade. Aku tak nampak pon" ?

Nak tau kita pernah ke tak?

1, pernah lah waktu tuisyen, kwnku, Adib, dia cerita yg sek cha dulu ni hospital, and i'm like 'serius ah? ' and dia begin the story, sek cha dulu kan hospital , dia kata kantin as cafe ,padang as kubur, bilik guru as pejabat. Paling terkejut skali, semua kelas kt sek, ialah bilik mayat.The hell. Hani, kira kwn gak aa... "Serius aa Dib? Banyak gila bilik mayat. " tanya Hani. Bodo, aku baru nak tanya soalan tu kau dah menyibuk. And Adib angguk.

Bapak aa... Banyak gila, 12 bilik mayat!? And bilik gigi as bilik pembedahan, kat kawasan belakang sekolah tu ...... I dunno lah... Tgh syok ber haha haha segala. Pandang sekeliling, eh jap. HOMAIGAWD. aku mmg nak mencarut waktu tu , you know. Okeylah kt situ,at the cantin, kat kantin tu ada cha, aleen, adib, daus, hani and maya. Dan cha baru perasan, yg maya hilang, cha suruh lah semua diam, dah diam. "Weyh. Mana maya pegi? " cha tanya, semua pandang sekeliling, takde. Jawapannya cari aa dia. Panggil nama dia, cari dia last dapat idea. Check kt cctv, takde.

Jerit nama dia. And akhir nya ada judak... Buat suspen je...

2,  pernah aa... Mmg betul padang tu kubur...

3, tak pernah lah sape pernah?

4, heh. Kau gila pernah ofkos tak pernah.














Jawab soalan ni... *creepy smile*



HANTU!! LARI!! Where stories live. Discover now