5. Pantofelek Dla Pantoflarza

126 9 5
                                    

ALEJANDRO
Kopciuszek? Skąd się tu wzięłaś? Wyszłaś z Udkotrupa. Zjadłaś Macochę. I...
KOPCIUSZEK
Alejandro? Chyba cię pojebało? Jak tylko znalazłam buta od razu wróciłam na imprezę. I wtedy zobaczyłam ciebie z rozwaloną głową.
ALEJANDRO
Aha. No tak myślałem. A Ciuszku? Kochasz mnie? Zostaniesz moja żoną?!
KOPCIUSZEK
Ahh.. Mój Książę! Gwiazdo balu. Chciałabym lecz nie mogę! Grajka z drzewa chyba wolę!
ALEJANDRO
O przebiegła! O szatnie! Kłamać umiesz bardzo dobrze! Omamiłaś mnie kochana! Teraz proszę, odejdź z zamku! Precz! Wynocha!
KOPCIUSZEK
Och.. Przemiły! Dobrze pójdę.
GRAJEK Z DRZEWA
A więc jednak! Plan mój cały wykonała doskonale! Skłócić dwoje! Dobra gratka. Tak.. Diabliki! Czyńcie swoje! O już idzie! Serce moje. Chodź tu prędko.
KOPCIUSZEK
Idę. Idę. Mój najdroższy. Chodźmy razem. Idźmy dalej. Katastrofa w skutkach straszna. Me siostrzyczki w grobie zimne. Macocha woła z czyścca! Sen o księciu już zakończon! Z jego winy ludzie płaczą!
DIABLIKI
Z jego winy! Jego winy! Jego winy!!! Winy! Winy!!!
KOPCIUSZEK
Ahh.. Ty Szatan? Czego cicho pizdusiu tak siedzisz? Diabła se za męża wzięłam.
GRAJEK Z DRZEWA
Diabła. Diabła. Diabła se za męża wzięłaś.
DIABLIKI
Wzięłaś! Wzięłaś!
KOPCIUSZEK
O przeklęty! Dziecię w mym łonie nie moje! Nie chcę! Nie chcę!
GRAJEK Z DRZEWA /DIABEŁ
Twoje. Twoje!!!  Mam cię zabić? A więc zdawkuj! Już za późno moja miła. Sztuka właśnie się skończyła!

Kopciuszek- historia prawdziwa || ZAKOŃCZONE ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz