KOPCIUSZEK
Ścigają mnie. Szybciej! Dalej! Nóżki moje biegnijcie!
GRAJEK Z DRZEWA
Gdzie lecisz ma miłości!? Chodź tu. Schowaj się za drzwiami. Chodź! Będziemy całkiem sami!
KOPCIUSZEK
Ahh.. Już idę mój pizdusiu! Razem z tobą piekło lekkie. Z tobą każda męka znośna.
UKRYTY NARRATOR
U Grajka w dziupli.
KOPCIUSZEK
Tempy draniu! Gwałciciele! Chcerz mię posiąść!? To zbyt wiele! Teraz wybacz! Idę sobie!
GRAJEK Z DRZEWA
Wróć me serce! Mordo moja!
UKRYTY NARRATOR
W domu Kopciuszka. Vulfia zagląda przez okno. Woła dziewczynę.
KOPCIUSZEK
Czego drzesz się głupia palmo! Jak mi tu Macocha wpadnie to nie wyjdę z domu tydzień! Ale teraz wejdź i mów mi co się stało żeś przybyła.
VULFIA
Ahh.. Ciuszku.. Cała okolica szuka ciebie! Po imprezie u Le'andro, niczym w dzikim pędzie biegnie, książę co cię chciał tam poznać. Lecz ty sprytnie mu uciekłaś. Tak to Mafia goni ciebie. Świetnie z tobą się tam bawił. Taniec ponoć wyśmienity. Ale zwiałaś mu. Przystojny.. Ahh Le'andro..
KOPCIUSZEK
Daruj sobie Vulfio droga. On bogaty a ja biedna. Nie zechce mnie pan na zamku.
VULFIA
Ohh.. Zakompleksiona dupo. Dramatyzujesz! Chodź lepiej na kolejną imprezę do Alejandro!
KOPCIUSZEK
Oj.. Dobra. Idę
UKRYTY NARRATOR
Na imprezie u księcia.
ALEJANDRO
A oto nasza księżna! Kopciuszek! Mam nadzieję że będziesz się dobrze bawić!
KOPCIUSZEK
Pewnie! Bawmy się całą noc! Dawać tu jakaś porządny music! Tańczmy Alejandro!
ALEJANDRO
A gdzie masz buta piękna?
KOPCIUSZEK
O h*j! Zgubiłam! To ja pójdę go poszukać. Część wszystkim!
UKRYTY NARRATOR
Mimo wołania i pogoni mafii pałacowej Kopciuszek przepadł bez śladu. Więc sam Książę Alejandro poszedł na poszukiwanie swej "Księżniczki".
ALEJANDRO
Ciuszku! Serce me utracone! Wróć ahh.. Wróć!....
UKRYTY NARRATOR
W tym właśnie momencie Alejandro potknął się o róg dywanu u jak długi poleciał przez posadzkę uderzając głową w drzwi.... Przykre
CZYTASZ
Kopciuszek- historia prawdziwa || ZAKOŃCZONE ||
ContoJesteś pewien, że znasz dobrze tę historię?