DAMES EN HEREN, JONGENS EN MEISJES, ALIENS EN EENHOORNS! Ik verwelkom jullie allen bij het nieuwe, verbeterde en herschreven boek van de Test trilogie, ook wel bekend als Project E.O.M I.
Welkom in de wereld van Incedis, waar onze hoofdpersonage Velerity Graece in een verwoeste wereld leeft, ver in de toekomst. Zij stond vroeger ook wel bekend als Larissa "Lara" Marbin.
Ik wilde het formeel beginnen, maar zo ben ik niet xD. Dus velen zullen me nu raar aankijken dat ik dit boek voor de miljoenste keer heb herschreven, maar deze keer is het for real.. voor een tijdje. Tenminste, deze keer wil ik de verhaallijn zo houden. Ik was namelijk er niet blij mee de vorige keren, het was gewoon niet zoals ik wilde dat het boek werd. Daarom heb ik maar 4 hoofdstukken kunnen schrijven in een jaar.. EEN JAAR. Zelfs voor mij is dat weinig :P.
Dus ik begin een Q&A meteen op het begin van het verhaal, omdat ik amper inzendingen kreeg naarmate het einde eraan kwam. Waarschijnlijk vonden de meeste lezers het boek saai, maar dat snap ik ook wel xD.
Ik wil even bedanken om mij te steunen in het diepste punt van een bodemloze put. Snap je em? Heh.. oké ik stop wel.
Hou van je meid <3Ook wil ik Darkancy romyhubner bedanken dat zij het allereerste boek hadden gelezen, en er blijkbaar wat aan vonden.. gekke mensen xD
Ook wil ik iedereen bedanken die ooit mijn boeken heeft gelezen, zelfs als je niet hebt geliket of had gecomment. Hou allemaal een voor een van jullie <3. Als jullie het niet hadden gelezen was ik waarschijnlijk niet zo ver gekomen om het boek te gaan herschrijven.
K ik maak een dankwoord.. dat hoort op 't einde. Wat ben ik aant doen..
OKAY, bedankt voor dit eindeloze domme dingetje te lezen en geniet van het verhaal <3.
REMEMBER!! Stuur Q&A vragen in <3
Kisses from Aisha :3
JE LEEST
Incedis ; Gebroken Beschaving
Science Fiction~Deel 1 van de Gebroken Beschaving trilogie~ "Wij herstellen deze gebroken beschaving en herrijzen hem vanuit de as,'' ~ Upsilon Het jaar 2274, jaren na de vijfentwintigste burgeroorlog was het eindelijk zover; het tijdperk van Anaemis was begonnen...