0.1

174 36 6
                                    

mindenki csendben ül, kivéve tylert, aki a rácsait kapargatja. ez az egyetlen zaj a szobában.

ugyan, szoba? ezek csak koszos, repedező, szürke falak, amik fogva tartják őket.

a nehéz vasajtó kicsapódik. senki sem rezzen össze az éles hangra, már megszokták hogy az úr folyton ellenőrizteti őket.

de most valami egészen más történik.

egy lányt löknek be az ajtón, aki a földre esik. ám ahelyett, hogy ott maradna és beletörődne nyomorult sorsába, felpattan és nekiront a közel fél méteres vastagságú vasajtónak. majd ordítva püfölni kezdi.

a többiek érdeklődve figyelik, még tyler is abbahagyja a fémrácsok kaparászását.

már rég nem hoztak senkit, ezért mindegyiküknek újdonság a lány.

michael felsóhajt, majd lehunyja a szemeit.

dylan továbbra is csak figyeli az ordítozó jövevényt.

a lány abbahagyja a kiabálást. lihegve a földre csúszik, majd körbenéz.

- mi a neved? - kérdezi jesse, mire az idegen rápillant.

- ashley. - válaszolja rekedten.

- tudod, hogy miért vagy itt? - szólal meg ashton ausztrál akcentussal - a legjobban így szeret beszélni, az otthonára emlékezteti és ettől kevésbé érzi magát szörnynek.

- azt sem tudom, hol vagyok. - ashley idegesen húzogatja kék haját, majd ökölbe szorítja a kezét, nehogy bárki is meglássa az ujjai között feszülő úszóhártyát.

- hát akkor, üdvözöllek a freakshowban! - csillingel emma hangja a nyomasztó, mégis megszokott félhomályban.

freakshow ۩ multifandomWhere stories live. Discover now