- mi az a freakshow?
tyler kacagni kezd, majd lepisszegi saját magát. ashley furán néz rá, viszont a többiek már megszokták tyler magában beszélősdijét. kivéve calumot, akit még mindig eléggé idegesít a dolog.
- hmm... ezt elég nehéz megfogalmazni. valójában egy mindent a szemnek, semmit a kéznek vásár, előadás, show... ki hogy nevezi. - von vállat josh.
ashley megrázza a fejét.
- még mindig nem értem.
emma feltápászkodik, majd nagyokat lépkedve elindul ashley felé. mosolyogva leül mellé, majd megfogja a lány kezét és mielőtt az bármit csinálhatna, szétfeszíti az ujjait.
- sellő vagy? - kérdezi, ezzel fekeltve a többiek figyelmét is.
- m-mi? nem vagyok sellő...
- emma. - segíti ki a szőkehajú.
- nem vagyok sellő, emma. ezek születésem óta itt vannak, de nem tudom miért.
michael is oda ül az új társuk mellé, majd felhúzza a térdeit.
- itt senki sem tudja, hogy miért olyan, amilyen.
ashley egy pillanatig nem tudja, hogy mit szóljon, majd végül nagyot sóhajtva megmutatja a hártyákat, a mellkasán lévő pikkelyeket és a kopoltyúkat.
- annyira lenyűgöző! - szól tyler a ketrecéből megbűvölve. arcát a rácsoknak nyomja, míg remegő kezeivel a hideg kövön támaszkodik.
- ő...
- tyler azért van bezárva, mert megpróbált elszökni. - feleli dylan, olvasva ashley gondolataiban.
- mégis honnan...
- dylan gondolatolvasó. - calum is közelebb ül a kis társasághoz.
- nem gondolatolvasó, csak az ő külsőségi elcseszettségével valami pszichotikus izé is jár. mint amikor régen a hat ujjú emberek voltak a sámánok. - javítja ki luke calum magyarázatát.
- jól mondja luke, viszont ez most szimplán csak egyértelmű volt. - szól dylan, majd beletúr barna, csapzott hajába.
- örülök, hogy ennyi mindent megtudtam, de azt még mindig nem értem, hogy mi ez a hely és hogy mi okból vagyok én itt. - ashley zavartan pillant végig a többieken.
mindenki egyszerre néz jessere - ő van itt a legrégebben, mindig ő dobja be az újakat a mélyvízbe. ez most sincs másképp.
- ez egy cirkusz és mi vagyunk a fellépők. rengeteg ember jön el azért, hogy lásson minket. igazából nem kell sok mindent csinálnunk, csak azt amiért itt vagyunk. amiért te is itt vagy. meg kell mutatnunk a másságunkat.
ashley elborzadva néz jessere.
- és ezért az emberek fizetnek?
- ó, ha tudnád mennyit. - kacag fel ashton.
- félnem kell? - kérdi ashley, majd nagyot nyel. egyáltalán nem az a félős fajta, de a gondolat hogy több tucat ember bámul majd rá, miközben nyílvánosság elé kell tárnia, hogy torzszülött, megrémiszti.
- a freakshowtól? addig, amíg azt csinálod amit kell, nem. de akkor sem a showtól kell félni, hanem attól ami utána jön.
- az úrtól. - suttogja tyler, kimondva azt, amit jesse nem akart. ő sosem hívja úrnak, mert nem irányítja. nem irányíthatja.
senki sem szól többet, pedig a kérdések éles késekként repkednek a levegőben, csakhogy senki sem akarja elkapni őket, hogy válaszolhasson rájuk. mert csak egy rossz mozdulat, egy apró vétek és levágja a kezedet - mindegy, hogy még van kettő másik.
YOU ARE READING
freakshow ۩ multifandom
Randomjesse;dylan;michael;luke;ashton;calum;josh;tyler;emma;halsey mindannyian torzszülöttek. és úgy is kezelik őket. ez egy börtön. egy színház. egy cirkusz, ahonnan nincs menekvés. kirakati tárgyak. a show róluk szól. a szörnyet látod bennük. de sosem t...