Jungkook berjalan di kesibukan orang ramai yang berada dipasar Malam.
Niatnya ingin bertandang ke Club malam yang memang sering dia kunjungi di Malam minggu macam ni.
sedang dia berjalan bersama dengan pengikutnya Tiba tiba saja dia rasakan tanganya di pegang oleh seseorang.
Jungkook yang terkejut pantas melihat kearah orang itu.
Dia melihat seorang budak dalam lingkungan 9-10 tahun.
Budak kecil itu mengangkat wajahnya dan meletakan jari telunjuknya di tengah bibirnya sendiri sebagai isyarat diam.
Ternyata bukan jungkook seorang saja yang terkejut.tetapi anak anak buahnya juga turut terkejut.
"Woi!Kau ni siapa?"Tanya jungkook kasar pada budak itu.Jungkook menepis tangan budak itu tapi sayangnya tepisan itu langsung tak meleraikan pegangan tanganya.
"Jalan je la.jangan banyak tanya"Arah riri dengan muka ketatnya.
Jungkook terasa bagai dipukau dia mengikut saja apa yang Riri Arahkan.
Anak anak buah Jungkook hanya mengikuti langkah Jungkook tanpa banyak tanya.
"Riri!.."Man Hae menoleh kekiri dan kanan sambil memekik mekik nama riri "Cik ada nampak budak ni?"Tanya Man hae sambil menunjukan gambar Riri.
riri jadi tak senang duduk bila melihat bilangan Ejen yang dihantar untuk mencarinya makin ramai.
"Woi!!Kau ni dah kenapa?"Tanya jungkook bengang.Dah la tiba tiba pegang tanganya.Lepas tu suka hati saja bagi arahan padanya.
"Aish...Diam je laa.sibuk je nak tau hal orang.Jalan je buat macam biasa.Aku cuma nak bersembunyi"Jawap Riri
"Tch..sembunyi dari apa?Hantu?pabo!"
"kyah!!IM not pabo"Marah riri.Memang pantangnya bila ada orang yang memanggilnya Pabo.
"Tuan"Panggilan XiuHua.
"Wae?"Tanya jungkook memandang wajah XiuHua.
XiuHua menghulurkan sehelai Poster yang baru dia jumpa Pada jungkook.Jungkook menyambut poster dari tangan XiuHua lalu memandangnya lama.Kemudian Pandangganya beralih pula pada Riri.
"WANTED!"
Jungkook memberikan poster tadi pada Riri.
riri melihat poster itu dengan muka yang geram.Lalu poster itu di koyaknya sehingga menjadi kepingan kecil.
"Jongkook tak guna!Bila masa aku jadi Penjenayah sampai sebar Poster Aku?Kalau letak 'MISSING' tak apa jugak ni 'WANTED' sial betul laa"Riri membuang sisa poster itu kedalam longkang.
"tak sangka budak kecil macam kau dah ada rekod jenayah"Sindir jungkook berserta senyuman sinisnya.
"Kalau kau nak bersembunyi aku boleh tolong"Sambung jungkook lagi.
Riri memberikan pandangan Sembunyi-kat-Mana.
"Ikut aku"kata jungkook lalu mengatur langkahnya.
Jungkook pun tak tahu kenapa dia rasa nak bantu budak ni.Argh..Mungkin saja budak ni menarik perhatianya.
Apa salahnya kalau membantu sesama penjenayah.Lagipun Satu dalam sejuta tau dapat jumpa kanak kanak jadi penjenayah.
<Next Situation>
"Wow...Soo sexy"Jimin menjilat bibirnya bila melihat Penari tiang di club malam itu.
Soo Mie salah seorang penari tiang yang menjadi kegemaran jimin.
Soo mie berjalan menghampiri meja jimin lalu dia duduk di ribaan jimin.
"Oppa malam ni kita nak buat kat mana"Tanya soo mie sambil mengigit bawah bibirnya.
jari telunjuknya bermain di dada bidang jimin.
"Oppa ada hal malam ni...so kita tunda ke Malam esok ek.Oppa janji oppa bagi Extra"Jimin mencium bibir Soo mie.
Soo mie Membalas ciuman Jimin dengan penuh Gairah.Mereka berdua menikmati ciuman itu sehinggalah...
"Ermm...ermm"
Jungkook berdeham tatkala melihat jimin dan soo mie sedang asyik di dunia mereka.
"Oh my Holy eyes"Kata Riri perlahan namun masih dapat di dengari oleh jungkook.
'Tch..budak kecil tau apa'Omel Jungkook dalam hatinya.
"Jungkook.Sampai pun ingatkan tak datang tadi"Sapa jimin
"Ni anak kau ke...Comelnya"Jimin beralih pula ke arah Riri.Soo Mie sudah pun kembali ke pentas menyambung kerjanya.
jimin mencubit pipi gebu riri sehingga meninggalkan kesan merah pada pipinya.
Riri yang merasa rimas diperlakukan sebegitu menepis kasar tangan jimin.
Riri mengosok pipinya yang terasa kebas akibat perbuatan jimin tadi.
"Bukan la..Anak aku lelaki bukan perempuan"
Jungkook duduk di sofa yang memang tersedia di club malam itu di ikuti oleh Riri dan jimin.
"Ye la tu..aku tengok muka dah sebiji sama.tapi Budak ni lagi comel dari kau"
Jimin hendak mencubit pipi riri sekali lagi namun segera riri mengelak dari jimin.
"Ni nama kau apa?"Tanya jungkook kasar.
"Riri"Jawap riri sepatah.
"Kau buat jenayah apa sampaikan kau jadi buruan polis?"
"Aku tak buat jenayah la"Riri merasa bengang bila dirinya di gelar penjenayah.
"Tch"Jungkook melihat riri dari atas ke bawah.Tiba tiba mata jungkook tertarik pada rantai yang terkalung di leher riri.
'Rantai tu...macam pernah nampak.Tapi kat mana ek?'Hati jungkook bertanya sendiri.
dia cuba untuk mengingati siapa yang pernah memakai kalung yang sama tetapi gagal.
"Bro kau apa hal bawak budak kecil masuk Club ni?"Tanya jimin.
"Not your business"Jawap Jungkook acuh tak acuh.
"Pesankan aku Bir"Arah jungkook pada anak buahnya.
"Hah kau nak minum apa?Kalau nak susu tak ada kat sini.Kalau Coke ada kot..."
Riri mencebik.ingat dia baby ke nak minum susu hari hari.
"Aku nak Bir"
Jungkook dan jimin sudahpun ternganga bila Riri memesan bir.
Dalam lima minit bir yang di pesan sampai ke meja mereka.Dengan pantas riri mencapai botol bir itu lalu dia meneguk isi dalam botol itu drngan rakus.
Mulut jimin dan jungkook sudah terbuka luas melihat riri menghabiskan Sebotol bir.
"Jungkook budak ni normal ke tak?"Tanya jimin tak percaya dengan apa yang dilihatnya.
"Molla"Jungkook mengelengkan kepalanya.
Tbc🍺
YOU ARE READING
Mafia
ActionMAFIA mafia boleh ditafsirkan sebagai sebuah egensi yang melakukan kerja kerja haram.contoh adalah Membunuh,Menjual dadah,Menjual bahan api dan banyak lagi.dunia mafia penuh dengan kegelapan. Jeon Jungkook anak Ketua Mafia terbesar di korea selatan...