זה היה בוקר חורפי באחוזה של ההורים המיליונרים שלי, אמא שלי העירה אותי בזה שזרקה עליי סנדביץ עם גבינה צהובה ועמבה, אח איך אני אוהבת עמבה.
קמתי לשירותים, חירבנתי את חיי מהעמבה שלא הצלחתי לעמוד בפיתוי ואכלתי כבר במיטה, עכשיו אין לי סנדביץ לבצפר. אני אגנוב לחברתי הכי טובה ים קרדשיאן.
לבשתי חולצה וורודה צמודה וטיפה שקופה עם מחשוף נדיב. ומכנסון קצרצר אחושרמוטה בצבע לבן. ואיפור מביוטיקר אהבת חיי, כמעט כמו עמבה, ויצאתי לבצפר.
איך שרגלי דרכה בשערים של הבית ספר ראיתי אותו. הכי חתיך שעיניי זכו לראות. חוויתי אורגזמה "את מריירת" שמעתי את קולה המזרחי של ים.
"מי הוא הגיבור, הכובש את יצרו?" שאלתי את ים, היא עיקמה מבט "ממ? שוב אכלת עמבה על הבוקר?'' אני שונאת כשהיא שופטת אותי. אף אחד לא מבין אותי, אף אחד חוץ מהגבר הסקסי שמולי.
"מי זה הבחור הסקסי הזה?'' שאלתי את ים בעודי שולפת עוד סנדביץ עמבה שקניתי מהקפיטריה מהכסף של ההורים המיליונרים שלי.
"זה נג'יב. הוא בי'ב. הוא סוחר סמים מפחיד ומסוכן. הוא מעשן. הוא סטוציונר. הוא יתום והוא אוהב לחטוף בנות" באותו הרגע עיניי זרחו מאושר, ליבי התמלא בתקווה "אולי הוא יחטוף אותי" אמרתי בעודי מנגבת את העמבה שנוטפת מפי.
"הוא חוטף רק כוסיות" אמרה ים וצחקה "אם כבר הוא יחטוף אותי" כששמעתי את המילים שלה ליבי נשבר. מילותיה הטיחו בי כמו שהטחתי את ראשה בקיר באותו הרגע "יזונהשרמוטה תמותי אני חברה שלך מתוך רחמים את ככ משוגעת ומגעילה אם אני אתחיל לספור כמה גושי חננה תקועים לך בין הסנטרים אני לא אסיים עד שאני ונג'יב נתחתן!" ים מיד החלה לבכות, מעירה אותי מרצף הקללות המשחרר שהוצאתי עליה. אני מצטערת שפגעתי בים, אבל אני לא אגיד לה את זה. "תתאפסי על עצמך תינוקת מגודלת" אמרתי לה בזמן שאני מתקדמת לכיוונה, כשלפתע, קפאתי במקומי.
ראיתי את נג'יב רץ לכיווני. פאק הוא כזה סקסי וזריז. אני מרגישה את האורגזמה שלי קרבה. ואז הוא פשוט עבר אותי והושיט את ידו לים "את בסדר?" שאל עם המבטא המחרמן שלו, ים הסתכלה עלי בבהלה וברחה, היא ידעה מה יקרה לה אם היא תעיז לגעת בו.
הגדלתי את מחשופי, סידרתי את שיערי, ניקיתי את לחיי מעמבה והסתובבתי לכיוונו בסקסיות, אבל הוא הלך.
YOU ARE READING
החוטף הסקסי שלי
Romanceאני אנג'ליסה, ילדה טובה בת 17 אני בתולה ויש לי ציצים גדולים וניסיון מיני רחב חטף אותי סוחר סמים הבאד בוי של הבצפר, קוראים לו נג'יב ביבר, האח האבוד של ג'סטין. והוא פשוט סקסי בטירוף. קח אותי נג'יב. אזהרה-סכנת התמכרות!