5.

1.6K 73 2
                                    

Já: No mami víš jak jsem byla na té podle tebe zbytečné youtube akci?
Mama: Ano to jsi pamatuju Honzo ty taky sleduješ to joutube?
Honza: No samozřejmně ho také sleduji, ale výhradně na něj natáčím.
Máma: Ty jsi joutuber?
Honza: Ano jsem s Luckou jsme se poznali přes to ,že je mou fanynkou.
Matka:Aha
Honza: A teď k věci určitě víte,že má Lucka pozítří narozeniny.Rád bych jí vzal do kina a potom do nějaké restaurace.A moc rád bych byl kdyby to šlo aby u nás přespala.
Matka: Promiň,ale to by tedy nešlo.
Honza:Nebojte se moji rodiče jsou doma dokonce i moje mladší sestra a máme společný pokoj.
Ja: Maminko prosím!
Máma: Ještě jsi to rozmyslím podle toho co zítra dostaneš za známky, když dostaneš známku horší než 3 nikam nejdeš dokonce ani do kina.V tu chvíli přiběhl Patrik.
Patrik:Už mám hotové úkoly.Kdy bude večeře?
Patrik si všiml Honzy.
Patrik: Ty jsi ment!!!Jsi úžasnej. Co děláš u nás doma!?
Honza: Přišel jsem s tvojí ségrou jsem její kluk.
Patrik: To je neuvěřitelný, že moje sestra chodí s Mentem, ale proč zrobna ona?Ty asi nevíš , že hrozně chrápe a mlaská co?Hobza se začal smát a já Patrika probodávat pohledem.V tom přišla Honzovi zpráva.
Honza: Velmi se omlouvám za zdržení paní Podskalská,ahoj bráško Lucky.Lucko pujdeš se mnou ke dveřím?
Patrik: Já jsem Patrik.
Máma: Nahledanou
Já: Půjdu ráda
Pomalím krokem jsme šly ke dveřím tam mně Honza políbil, já ho na špičkách objala a zašeptala mu do ucha:
Já: Miluji tě
Honza:Já tebe taky

Těhotná s Mentem!?Kde žijí příběhy. Začni objevovat