Lucka otevře dveře od bytu.
Lucka: Ahoj mami jsem doma!
Máma:Ahoj Lucko ja si se měla?
Lucka: Skvěle
Máma: Nevyváděla jsi něco co máš zakázané že ne?!
Lucka: Ne proč?
Máma: No dobře měla jsi oběd?
Lucka: Ne
Máma: To je super udělala jsem buchtičky se šodó
Já: Mňam a kde je Neli?
Máma: Spinká ve tvém pokoji, den jsem se o ni starala, teď je jen tvá granulky má vodu taky.Potom ji vyvenči a začni jí učit povely a její jméno.
Já: Dobře
V pokoji ležela u psacího stolu na svém pelíšku Neli sedla jsem si na zem a pohladila ji Neli se okamžitě probudila.Pochovala jsem ji a popadla malý růžový obojek s mašličkou a vodítko ve stejné barvě.Vyběhla jsem z domu Neli udělala potřebu a šly jsme zase zpátky.Nahoře v pokoji jsem si s ní hrála učila ji Apord a pořád jsem jí říkala Neli Nelinko No ty si šikovná Nelča.Nejmíň hodinu jsem si s ní hrála než mi začalo kručit v břiše, přišla jsem do kuchyně.
Máma: Já jsem si říkala ,že už musíš mít hlad.Chceš nandat?
Já: Ano prosím
...
Po měsíci měla jsem se skvěle Honza byl pozorný a milý, máma se ke mně začala chovat víc důvěřivě,Neli už umí i pac a se Simčou jsme pořád nejlepší kamarádky.Jen jedna věc mi dělá hrozné starosti stloustla jsem a dost i když mně Honza pořád věší bulíky na nos a taky dost zvracím a stejně nehubnu.Taky jsem před týdnem měla dostat menstruaci => nedostala.Nejsem hloupá umím si to dát dohromady,ale bojím se to komukoliv říct.Snažím se sama sebe přesvětčit, že to není pravda.Proto jsem si včera v lékarně koupila mateřský test tak jde se na to ...
------konec flashback--------
Lucie : Ne ne ne jsem v tom
řekla Lucie a rozbrečela se
ČTEŠ
Těhotná s Mentem!?
FanficZamilované,romantické drama o Mentovi (Honzovi Macákovi) a Lucii.Dokážete jsi představit být v 15 matkou!? 10.9..#17v kategorii fan fikce