·5·

15 3 2
                                    

~Üç hafta sonra~

Kısa zamanda oldukça samimileşmişlerdi. Birbirlerinin ufak tefek sırlarını bile öğrenmişlerdi. Baekhyun da artık kapısını kilitlemiyordu.

Baekhyun erkenden kalkıp yüzünü yıkadı ve mutfağa geçti. Kocası için kahvaltı hazırlamalıydı.

Masaya tüm eksikleri de koyduktan sonra Chanyeol'ü uyandırmaya gitti.
Nedense onun odasına gitmeye biraz çekiniyordu. Kapıyı yavaşça aralayıp ilk önce içeri baktı. Chanyeol mışıl mışıl uyuyordu. İçeri girip yatağın yan tarafına oturdu.

Yüzünü falan incelemedi. Direkt üstüne atladı.

"Channie~ kahvaltı hazır~"

Chanyeol neye uğradığını şaşırarak gözlerini araladı. Puppy suratlı bu çocuğu görünce belli belirsiz gülümsedi.

"Tamam, kalktım işte. Sakin ol"

Diyerek gülümsedikten sonra doğruldu. Baekhyun da o sırada üstünden kalktı. Chanyeol tuvalete giderken peşinden bir şeyler anlatarak geliyordu. Sabah sabah yine gevezeliği tutmuştu.

Chanyeol kapının önünde durdu.

"Baekhyun, işemem gereken bir konu var."

Baekhyun nerede olduğunu farkedince utangaçça gülümseyip koşar adımlarla mutfağa gitti. Sandalyeye oturup Chanyeol'ü bekledi.
Chanyeol gelince beraber yemek yiyip sonra da etrafı toparladılar.

Chanyeol kahvaltıdan sonra hazırlanıp işe gitti. Baekhyun da onu yolcu ettikten sonra içeri geçip büyük koltuğa yayıldı. Magazin programı açıp sevdiği ünlüler ne yapmış bir baktı.

Gece Chanyeol eve geldiğinde Baekhyun'u uyurken buldu.

"Kim bilir nasıl çalışıp yorulmuştur..."

Başını düzeltip üstünü örttü ve kendi de uyumaya gitti.

~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 29, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LIE :: bbh & pcyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin