1. časť

360 19 2
                                    

"Haló?" zdvihol som.

"Filip? Tu Šimon, dojdeš teda na tú silvestrovskú párty?"

"Ouu jasné, skoro som zabudol." vtedy som si spomenul, že musím sa ísť oprchovať.

"Okej. Dojdu aj nejake pekné baby." povedal celý natešený.

"Haha, to by som si nenechal ujsť." podripol som.

"Dobre, čakám ťa o deviatej večer."

"Čau." a zložil som.

Pozrel som na hodinky a bolo 20:03, tak že som mal ešte dosť času nato, aby som sa osprchoval a pripravil ísť k Filipovi, ktorý je môj najlepší kamarát už od detstva. Chodíme už 8rokov na ragby a spolu aj na Vysokú školu Fakultu športu. Šimon ma čierne kučeravé vlasy a hnedo-orieškové oči. Čo je pravým opakom mňa. Ja mám blond vlasy a tyrkysové oči. Ale čo máme spoločné je dobrý vkus na baby.
Šiel som do sprchy a poriadne sa umyl po tréningu. Po sprche celý voňavý som si obliekol svoje obľubené sivé tričko a čierne rifle a na nohy biele Nike. Pozrel som na hodinky a bolo 20:47.

"Pfuuu, dobre. Ku Šimonovi to mám tak 10minút cesty, tak že ešte stíham kúpiť alkohol."  kým som zamykal dvere stihol som pozdraviť mame a šiel som do obchodu.

•••

"Ukážte mi občiansky preukaz." povedala predavačka pri pokladni.

"Prosím ?" nechapal som, vždy som u nej kupoval alkohol.

"Váš občiansky!" povedala už trochu prísnejším tónom.

Keď som ho vyberal z peňaženky, vypadli mi z nej pár veci na zem. Podal som predavačke občiansky. Zohol som sa po veci a všimol som si, že nejaká baba mi ich pomáha zbierať, pozriem sa na ňu cez vlasy a naše oči sa stretnú. Pozerám jej do zelených očí a pomaly mi prechadza zrak na jej karamelové vlasy a dokonalé črty tváre. Skôr než sa stihnem spamätať, predavačka na mňa krivo pozerá. Asi jej neprídem ako devätnásť ročný. Hm no nič, zobral som alkohol a šiel som ku Šimonovi.

•••

"Kamooo, kde si tak dlho trčal?"  zdravil ma a hneď mi podával ruku na privítanie.

"Sorry brácho, ale zdržal som sa v obchode." chcel som prekričať hudbu, aby ma ako tak počul.

"V pohodee, no poď ďalej a bav sa!" ukázal mi rukou  smerom dnu a ja som neváhal a vykročil pravou nohou. Rozhodol som sa, že sa tu trochu poobzerám, kým Šimon privíta ďalších ľudí. Sadol som si do kuchyne ku baru a hneď ma privítali spoluhráči s vodkou. Naliali do mňa 3 poldecáki, no viac som nechcel. Sadol som si za bar a pozeram na štvrtý poldecák.

"Hej, čo tu tak sedíš sám ?" kričal niekto za mnou.

Otočil som sa a za mnou bola Kika - Šimonova sestra. Venoval som jej úsmev.
"Ahoj Kika."  len čo som to dopovedal, zbadal som, že niekoho so sebou má.

"Chcem ti niekoho predstavíť.." ukazala na dievča rukou.
"Toto je Emma. Moja najlepšia kamarátka. Chodíme spolu na roztlieskavanie..."  ".. Emma toto je Filip."

"Ahoj." podal som jej ruku a pozrel do očí. Zdali sa mi také povedomé, ako keby som ich už niekde videl.

"Ahoj" pozdrav mi opätovala a milo sa usmiala, čo mi napadlo, že som ju dnes stretol v obchode.

"Kde sa toľko flákaš, starký?" kričal na mňa Šimon s tímom.

"Už ideeeem!" radostne som zvolal.

Tancovali sme so Šimonom, ako o život, bol som spotený a nevládal som už s dychom. Asi by som mal pocvičiť trochu na kondičku. Sadol som si vonku na lavičku, aby som si oddýchol. Zrazu som počul buchot dverí a niekto si prisadol ku mne.
"Hej, si v pohode?" pozrel som sa na Emmu.

Prekvapene na mňa pozrela "My-myslím, že á-áno."

Asi si neuvedomila, že niekto vedľa nej sedí...  V pozadí už len počujem
"30sekúnd.. 29.., 28.." v tom momente som sa otočil na Šimonov dom potom naspäť a povedal som jej "Poď som mou do vnútra."  ona len na mňa chvíľu pozerala, no potom prudko vstala "17.., 16..., 15...," a vbehli sme do vnútra a všetci sme začali kričať s nimi! "7..,6...,5...," Pozrel som na Emmu a Emma na mňa. "3...,2...,1... Šťastný Nový rok!" Podišla ku mne bližšie Emma a povedala mi ..

Falošná láska Where stories live. Discover now