"Serus Kámo!" podával mi ruku Šimon.
"Ach, no čau." nepovedal som to veľmi príjemným hlasom, ale tiež som mu podal ruku a privítali sme sa. Zatvoril som za ním dvere a on sa posadil na gauč do obývačky. Šiel som do kuchyne mu po vodu a nejaké chipsy. Zobral som misku z hornej poličky. Položil na stôl do obývačky a pozerám, že Šimon ako vždy rozvalený, ovládač v ruke a pozerá nejaké tie kanály v telke."Ouuu-kej, tak čo ako bolo v škole?" chcel som nejako naznačiť, že čím skôr to budem mať za sebou tým lepšie to bude.
"Ta vieš, tak ako vždy.. Nič nejako extra, nuda v škole ako vždy."
"Chceš povedať, že keď som nebol, bola nuda hej?" prišlo mi to ako kompliment.
"Nooooo, možno. Niečo sa stalo..." uvidel som ako mu to došlo a dodal "...stalo sa toho dosť no."
Nevedel som čo mám od neho čakať. Bojím sa tak trochu čo zase povie. Väčšinou sú to sračky, no teraz so sam naozaj bál.
"Počul som, že WC-ká ti nejako prirástli k srdcu. Nejako často tam tráviš čas so ženami." povedal Šimon trochu podráždeným hlasom. Asi mu vadí, že mám viac žien ako on, alebo neviem. Nechápem čo mu tak vadí?! Je to môj život a ja budem rozhodovať, čo budem robiť po nociach so ženami. Môžem ich mať milión a jemu to môže byť u riti.
"Čo tým chceš akože povedať?!" nepáčilo sa mi, ako to som mnou rozpráva.
"Len toľko, že tréner nemá rád kurevníkov!" povedal mi hlasnejším tónom, vypol telku a posadil sa na gauč tvárou ku mne.
"Ja nie som žiadny kurevník! Ak ti vadí, že mám viac žien ako ty topánok, tak nezáviď!" bol som tiež nervózny.
"A tá žena včera?! To čo malo znamenať?" pozrel sa mi priamo do očí.
"To meno ženy si ani nepamätám. A je mi úplne ukradnutá. Je to asi tiež nejaká žena, čo si to chcela užiť a to je všetko." snažil som sa upokojiť situáciu.
"No práve že toto. Toto robia kurevníci. Spamätaj sa. Za posledný polrok si ich mal vyše 20! Keby sa toto dozvedel tréner, už dávno nie si v základe a nie to ešte hrať!" zrejme asi som situáciu nezľahčil. Nemal som vôbec chuť sa s ním hádať. Tak som vstal a povedal mu: "Nechcem sa s tebou o tom vôbec baviť! Nemám vôbec chuť! Ak si prišiel iba kvôli tomu, môžeš rovno odísť!"
Chvíľu na mňa mlčky pozeral no potom tichým hlasom dodal: "Len som ti chcel dnes povedať, že Emma o tebe rozprávala Kike. Dnes ráno doma mi to povedala. Neviem či som ti to mal povedať, no ale asi áno. Emma je fajn dievča, prepáč, že som sa ťa vtedy dotkol. Keď chceš niečo s ňou skúsiť, dám ti na ňu číslo. Dnes ráno som sa trochu hrabal v mobile, kým bola v kúpeľni."To čo povedal ma zaskočilo, nečakal som že bude chcieť, aby som niečo skúsil s Emmou alebo mal nejakú ženu, po tomto rozhovore. Chvíľu som na neho nemo pozeral a potom len otvoril ústa. "Bol by som rád, keby si mi dal jej číslo. Ani nevieš si predstaviť, aký som šťastný! Ďakujem brácho!" Šiel som ku nemu že ho objímem, ale on prišiel za mnou. "Pre teba všetko bráško! Si môj najlepší kamarát už ani nepamätia! Dúfam, že sme v pohode." pozrel mi tým jeho pohľadom do očí a samozrejme som všetko mal jasné. "Kedy sme my neboli v pohode?" zasmiali sme sa pretože to bola pravda. "Okej, tak ja už pôjdem domov sľúbil som Kike, že dnes jej pomôžem" pozrel sa na hodinky Šimon. "Hej v pohode len choď a pozdrav ju odo mňa. A ešte raz ďakujem!" Šli sme smerom ku hlavným dverám a ja som mu podal obuvák on sa obul, hodil na seba vetrovku pozdravili sme si a odišiel domov. Bol som neskutočne rád, že mám Emmine číslo, hneď zajtra jej skúsil poslať sms alebo niečo také, ale najprv si to musím všetko pekne poporiadku ujasniť.
...
Večer prišli rodičia domov z nákupu. Pomohol som im ho povykladať a oznámili mi, že príde návšteva. Keď už konečne bolo 20:00 návšteva zazvonila a ja som im šiel otvoriť, ako slušný gentleman. Privítal som ich, posadil na gauč a šiel som do deckej. Zapol som si notebook, pesničky, odpísal na facebook-u správy a šiel do sprchy. Spieval som si a predstavoval, že som nejaký hudobný spevák. Šlo mi to nejako celkom dobre na playback. Rozmýšľam som čo napíšem Emme. Keď že som tak dobre naladený, tak začal som písať:Ahoj Emma, chcel sa ťa spýtať či by si nešla som mnou na pizzu alebo niekde by sme skočili.
Filip zo Silvestrovskej párty ☻..chvíľu som mlčky pozeral na mobil. Bola to chyba? Nemal som napísať niečo iné? Čo keď ma odmietne? Ach jaaj, prinajhoršom ma odbije. Aspoň som to skúsil. Keď som si umyl zuby, učesal sa pozrel som sa na mobil a mal som jednu sms. Otvoril som ju a bola to od Emmi:
Ahoj Filip, .......
Dúfam, že sa tešíte ďalej. xoxo Nika ♥
YOU ARE READING
Falošná láska
RomanceFilip je 19 ročný chlapec, ktorý sa nevie rozhodnúť pri dôležitých veciach. Do toho mu dokonca vstúpi dievča, čo mu úplne zmení plány a všetko sa zmení... k horšiemu.