2.časť

203 16 0
                                    

•••
Snažím sa otvoriť oči, ale nejde mi to. Sakra! Strašne ma bolí hlava. Nič si nepamätám. Čo sa stalo ? Čo som robil ? A čo mi chcela povedať vtedy Emma ? Poobzerám sa okolo seba. Spím na Šimonovej veľkej posteli. Pozriem sa na zem a zbadám, že je tam použitý kondóm. "Do riti!" čo sa to sakra stalo ? Nejako sa pozberam a idem dole schodmi, kde Šimon niečo varí v kuchyni.

"To bola ale noc, čo ?" spýta sa ma Šimon. Nechápal som načo narážal, ale odpovedal som, aj keď na nič si nepamätám.
"Hej." ... "A čo to vlastne varíš?" chcel som zmeniť tému.
"Aleeeee, už 30minút sa snažím nám uvariť praženicu, ale nedari sa mi." Obidvaja sa smejeme, pretože Šimonovi nikdy nešlo varenie. Dokonca ani čaj nevedel spraviť. Haha. Pomôžem mu s tým a za 5minút už jeme. Pozriem sa na hodinku čo majú zavesenú pri okne a je 13:12.
"Asi už by som mal ísť domov, rodičia sa budú báť o mňa." povedal som Šimonovi.
"V pohode, diky že si prišiel, bez teba by to nebolo ono."
"Toto isté si vždy vravím aj ja." Schuti sa zasmejeme a idem domov.

•••
Ležím konečne doma a rozmýšľam, čo také sa mohlo včera večer stať. Spal som s niekým ? Bola to Emma ? Čo mi vtedy chcela povedať ? Jediný dôvod, ako to zistiť bolo spýtať sa jej to. Ale ako zistím kde býva, kde chodí do školy, keď neviem ani jej priezvisko ? Asi by som sa mal spýtať Kiki. Ale zavolám jej až večer. Teraz sa musím vyspať z tej opici.

•••
19:47
"Haló, Kika ?"
"Áno?"
"Nevieš náhodou, čo sa včera stalo ?"
"Nie, prečo?"
"Nič si nepamätám." Smiali sme sa
"Tak to potom bola dobra párty."
"Len som sa ťa chcel spýtať, aké číslo má Emma."
"Niekomu sa páči Emma? Hm?" podripla do mňa Kika.
"Aleeee, len mam s ňou niečo nevyriešené."
"Čo sa stalo včera medzi vami?" jej tón znel trochu neistý.
"Nič, len chcem vedieť čo mi včera chcela povedať." ubezpečil som ju.
"Ahaaa, tak to je už celkom iné. Tuším niekto včera zbalil dievča." Haha
"Joj, už nepodripuj toľko a prosím daj mi čislo." prosíl som ju.
"Keď to chceš vedieť, tak si to zistí sám." a zložila mi. Vždy bola taká, mohol som myslieť dopredu, že mi ho nedá, no aj tak ju mam stále rád. Je to fajn kamoška. Keďže som o nej nič nevedel, zase som bol na začiatku.

Falošná láska Where stories live. Discover now