+SEVGİLİ BLACKJACKLER+
Nereden başlayacağımı bilmiyorum ama sadece şunu bilmenizi isterim biz hala burdayız ve her zaman bir takım bir aile olacağız.
Minzy, Bom, Dara kendi başlarına da güzel şeyler yapacaklar ve onları her zaman seveceğim ve destekleyeceğim. Ve hepiniz umarım biliyorsunuzdur, YG üyeler ve ben, hepimiz gerçekten işe yarayan şeyler yapmayı denedik. Her şeyi geride bıraktım ve bütün yaz Kore'de albümümüz üzerine çalıştım ama işe yaramadı... Zor zamanlardı... Hatırlamamız gereken şey son yedi yılda beraber mükemmel anılar yarattık ve bunları başka kimseyle yapamazdım, başka gruplardaki insanlarla. 2NE1 TV'den, törenlerden, şovlardan... bunu imkanlı kıldınız. Her zaman arkamızda oldunuz. Hepiniz, herkeisn istediği en yaratıcı, en sadık, en mükemmel, en güçlü, en eğlenceli, en komik ve en kötü( baddest takma adı olduğu için böyle söylüyor) fanlarsınız. Hayatımda size sahip olduğum için gerçekten çok mutluyum. Bu yolculukta, birlikte büyüdük ve sevdiğimiz şeyleri yaparken bizi destekleyen siz mükemmel fanlara sahip olduğum her bir güne müteşekkirim.
Sizi seviyorum sizi seviyorum sizi seviyorum
Sizi her zamankinden daha fazla özledim millet..CL'in dağılma hakkındaki mektubu