Bugün kraliçemizin doğum günü. Minik Chaerin'imiz büyüdü 26 yaşına giriyor.
Nasıl başlamam gerektiğini bilmiyorum ama başlıyorum...Seni ilk olarak geçen sene Mayıs ayının 16'sında bir arkadaşım sayesinde tanımaya başladım. Ve iyiki tanımışım gerçekten mükemmel birisin sana olan sevgim anlatamayacağım kadar fazla..
Benim meleğimsin, bütün fanlarının meleğisin
Sürekli şarkılarını dinliyorum, telefonumda yaklaşık 5000 tane fotoğrafın var, sabah senin sesinle uyanıyorum.
Tanrıça'msın, çok kusursuzsun. Gülüşün benimde gülümsememi sağlıyor.
Eşofmanlı ve makyajsız haline aşığım. Makyajsız o kadar tatlı ve şirinsin ki anlatamam.
Güzelliğin insanı büyülüyor. Seni gördüğümde nutkum tutuluyor. Benim ilham kaynağımsın. Seni gerçekten çok seviyorum.
Daha önce hiçbir sanatçıyı bu kadar sevmemiştim bu çok değişik bir his, tarif edemiyorum.
Telefonumda, bilgisayarımda, tabletimde heryerde sen varsın. Okulda kimya dersinde hocamız tahtaya her 'cl' yazdığında herkes bana bakıyor. İngilizce dersinde ünlüler ünitesindeyiz. Verilen bütün ödevlerimde sen varsın.
Sanki seni sevmeyi bıraktığım gün nefes almayı kestiğim gün olacakmış gibi hissediyorum.
Gözümde bu kadar kusursuz olmayı nasıl becerebiliyorsun anlayamıyorum. Sanki başkasını sevsem sana ihanet edecekmişim gibi hissediyorum. Kötü olduğum, kimseyle konuşmak istemediğim zamanlar oluyor o zamanlar, sadece fotoğraflarına bakmam ya da videolarını izlemem yetiyor.
İleride çok çok daha iyi işler başaracaksın sen her şeyin en iyisini hak ediyorsun. KRALİÇE'msin ve sonsuza dek öyle kalacaksın.
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ASYA'NIN KRALİÇESİ ♡♡♡♡♡ ♡#DopeCLDayCongratz