Park Bom'un Uyuşturucu Olayı

612 51 4
                                    

YG'nin Bom hakkındaki sorulara cevapları:

SORU: OLAY İLE İLGİLİ GERÇEK NE?

Park Bom 2NE1 ile çıkış yapmadan önce Amerika'da yaşıyordu. Ve o zamanlar en büyük hayali futbolcu olmaktı.

Ancak oyun sırasında ölen bir arkadaşı yüzünden, büyük bir şok ve üzüntü yaşadı ve genç yaşında oldukça zor zamanlar geçirmeye başladı. Yaşanan olayın ardından Amerika'daki ünlü bir hastaneden psikolojik yardım alan Bom, hastane tarafından verilen reçeteli ilaçları kullanmaya başladı.

Yaşananların ardından futbola devam edemedi ve hayallerini şarkıcı olma yönünde değiştirdi. Daha sonra Kore'ye gelerek YG seçmelerine katıldı. Çok net hatırladığım bir gün.

O kadar aday arasında Park Bom'u hatırlamamın sebebi onu gördüğüm anda cesurca '' Eğer YG olmayacaksa, şarkıcı olmayacağım'' demesiydi.

O sene kazanamamasına rağmen, sonraki yıl tekrar geldi ve yine kaybetti. Ama üçüncü yılında yüzlerce aday arasında birinci olmayı başardı. Sanırım bu yüzden bu kadar net hatırlıyorum.

Bu kadar alakasız görünen şeylerden bahsetmemin nedeni, Bom ile tanışalı 11 yıl olmasına rağmen, 4 yıl önce babası bana bunları anlatana kadar onun futbol oynadığını ya da ilaç kullandığını bilmiyor olmam. Konuyu asla diğer üyelere anlatmadı çünkü bu onun hatırlamak istemediği acı bir hatıraydı.

4 yıl öncesine kadar Bom, Amerika'daki hastanesi tarafından verilen reçeteli ilaçları kullanıyordu. Ancak yoğun programı yüzünden Amerika'ya sık sık gidemiyordu. Annesi ve büyükannesi Bom'un tedaviye devam etmesini istediler. Ama bu bir soruna yol açtı çünkü ilaç Kore'de yasaklanmıştı. Neyse ki, geçmiş birkaç yılın tıbbi kayıtları yetkililere teslim edildi. Böylece olay sağ salim sona erdi.




CL Hakkında Bilgiler 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin