Vigyázat 18+ veszély
Telt az idő és Adam és én egyre közelebb kerültünk,ezt mind lelkileg,mind pedig testileg értem.
Minden alkalommal mikor találkoztunk történt valami. Bevallom őszintén élveztem mikor nyalt,vagy amikor a kezével kényeztetett. Ezek a gondolatok jártak az agyamban miközben matekon ültem. Nem tudtam koncentrálni csak arra tudtam gondolni,hogy ma is találkozunk és, hogy mennyire akarom. Éreztem ahogy a gondolatok hatására egyre nedvesebb leszek, a pulzusom egyre nőtt. A csengő mentett meg. Utolsó órám volt egyből siettem Adamékhez, hála Istennek csak pár utcànyira volt. Rátapadtam a csengőre. Mikor kinyitotta vadul az ajkainak estem.
-Szia cica,ennyire hiányoztam?-kérdezte azzal az 1000wattos mosolyával,amitől csak még nedvesebb lettem.
-Rohadtul,de bizonyosodj meg róla te-a nőiességemre vezettem a kezét. Felkapott és a szobájába vitt. Az ágyra dobott és elkezdte letépni rólam a ruhát. Egyre jobban akartam és éreztem,hogy ő is. Ezt a kőkemény hozzàm simuló farka is bizonyította. Szűz voltam és ő csak a haverom,tudtam,hogy nem lehet mégis nagyon kívántam.Gondolataimból Adam nyelve zökkentett ki. Mikor megéreztem hatalmas nyögés hagyta el a szám. Ehhez 2 ujja is társult én pedig a mámor kapujába kerültem,egyre gyorsabban pumpált én pedig a nevét nyögve mentem el. Miután lenyugodtan ő következett.
Levettem felsőjét és minden ruháját majd gyors tempóban kezdtem szopni,miközben kezeim a mellkasán játszottak. Láttam mennyire élvezi,hajamba markolt és diktálta a tempót. Kis idő elteltével a számba élvezett,amit én jó kislányosan lenyeltem. Ránéztem,észre vettem mennyire bejön neki,megnyaltam az ajkam majd megcsókoltam és ledőltem mellé.
-Ez isteni volt-suttogta
-Hát más nem is lehetett hisz én csináltam-nevettem fel-Viszont Adam mondanom kell valamit...Nagyon nagy bocsi amiért ilyen sokáig nem volt rész,csak beterített a sok tanulni való,de itt egy kicsit izgibb rész remélem tetszik,ha igen írj komit!:)
Puszi babák!!!❤
YOU ARE READING
Egy majdnem igaz történet/+18/
Romance"Azonban elveszíteni sem akartam és akkor ott álltam és döntenem kellett, hogy vagy kitalálok valamit, vagy elveszítem a legjobb fiú barátom. Gondolkozz Trice, gondolkozz!!! Nem szabad elengedned! "