2.2

49 1 0
                                    

Vigyázat ez a rész már tényleg 18+ részeket tartalmaz!!! Jó olvasást!!! :*


"-Figyelj gyere át este hatkor, nem lesz otthon senki,nyugodtan beszélhetünk. Nyitva lesz az ajtó, ha nem jössz tudni fogom,hogy vége és akkor örökre békén hagylak-mondja és letesz majd kisétál az ajtón. A szívem egy részét pedig magával viszi..."

Kissé félve sétálok végig az utcán. Nem tudom mi is fog történni velem,vajon szakítani fogunk,vagy esetleg megbeszéljük? Én nem akarom elveszíteni. Mikor megérkezem, megnyomom a csengőt és érzem,hogy a pillangók a gyomromban eszeveszett táncba kezdenek és a szívem is a torkomban dobog. Hangos nyikorgással nyílik ki a kapu és mikor Adam megpillant látom rajta,milyen meglepett.

-Szia nos itt vagyok, miért is kellett átjönnöm?-kérdezem és a mellkasom előtt keresztbe teszem a kezeim,így próbálok magabiztosságot tettetni.
-Meg szeretnék beszélni mindent, de inkább gyere be ott talán kellemesebb lesz-mindketten bemegyünk a házba és leülünk a nappaliban. Idegesen morzsolgatom a kezem. Ő töri meg a csendet.
-Figyelj Trice én nagyon sajnálom tudom,hogy erre nincs magyarázat,de egyszerűen nem tudok nélküled létezni. Esküszöm soha nem lesz még egy ilyen, én veled akarok lenni csak veled. Tiszta szívemből szeretlek-látom,hogy őszintén mondja és én is nagyon szeretem.
-É-én megbocsájtok neked,most először és utoljára, ha még egyszer ilyen történik örökre elfelejthetsz!-mondom és komolyan is gondolom,mire hevesen bólogat. 

Feláll és engem is felhúz, megfogja a derekam és magához von miközben óvatosan,de mégis vadul az ajkaimnak esik. Felemel a fenekemnél fogva és elindul velem az emeletre. Tudom mi fog történni és nagyon akarom,soha sem kívántam még senkit ennyire. Mikor beérünk a szobájába lefektet az ágyára és a nyakamat kezdi harapdálni és csókolgatni. Szép lassan megszabadítjuk egymást a ruháktól és mikor engem már csak alsónemű takar felültet és leveszi a melltartóm is. Kezébe veszi az egyik mellem és mindeközben a másikat a szájával kényezteti. Halk nyögések és sóhajok hagyják el a szám. Lassan elfektet és a bugyim is eltűnteti. Egyre lejjebb halad a csókokkal,lassan,de mégis határozottan nyitja szét a lábaim és lepi el apró puszikkal combom belső felét. Ezzel szinte az őrületbe kerget,mégis élvezem. Mikor eléri nőiességem mélyen nyal bele egyet,mire egy erősebb nyögés szakad fel a torkomból. Ezen felbátorodva gyorsan és hihetetlen technikával kezdi el kényeztetni a már most nedves puncim. Hirtelen egy ujját is belém helyezi,mire én a haját túrva vonaglok alatta és élvezem az orgazmus közeli állapotot. Mikor még egyet belém helyez megfeszülök,egyre gyorsabban ujjaz és szívja a csiklóm,mikor óvatosan megharapja azt én elérem a csúcsot és hangosat nyögve élvezek el. Felmászik és lenyalja a nedvem az ujjáról majd megcsókol. Hihetetlenül beindít. 

-Szeretnéd?-kérdezi mélyen a szemembe nézve,mire én egy bólintással jelzem,hogy igen. Megszabadítja magát is a boxerétől,így elém tárul hatalmas mérte. Kissé megijedek,hogy ez szét fog engem szakítani. Egy kis tasakot vesz elő kibontja és az óvszert felgörgeti méretes és igen kemény férfiasságára. 

Bepozicionálja magát rám néz és megcsókol. Lassan helyezi be,de még így is fáj. Belenyögök a csókunkba. Adam végigsimít az oldalamon és csókokkal lepi be az egész felsőtestem és a nyakam. Lassan kezd el mozogni,majd mikor a fájdalmat átveszi az élvezet jelzek neki,hogy lehet gyorsabb. Ekkor felgyorsul és érzem,hogy alig bírom már most. Váltogatja,egyszer mélyen van bennem és lassan mozog majd ismételten őrületes tempóval csinája. Mikor mélyen belém tolja magát a hátát karmolva élvezek köré. Ez őt is elrepíti a célig és fáradtan dől le mellém.

-Ez isteni volt, köszönöm Hercegnőm-suttogja és megcsókol. 

Hálás vagyok azért,hogy eljöttem...

Sziasztok!!! Meghoztam a következő részt,remélem tetszett nektek <3 Köszönöm szépen a megtekintéseket,sokat jelentenek nekem!!! <3

Egy majdnem igaz történet/+18/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora