"-Ez isteni volt, köszönöm Hercegnőm-suttogja és megcsókol.
Hálás vagyok azért,hogy eljöttem..."
--Másnap reggel--
Adamnél töltöttem az éjszakát még szerencse,hogy ma nincs iskola,mert biztosan kinyírtak volna otthon. Még szerencse,hogy a szüleim ismerik Adamet és megbíznak benne.
Reggel arra kelek,hogy valaki simogatja az arcom. Csak nyöszörgök,de nem akarok felkelni valahogy nem visz rá a lélek. Finom illatokat érzek meg hirtelen és a szemeim egyből kipattannak.
-Jézusom te ágyba hoztad nekem a reggelit?-érzékenyülök el egy pillanatra,mindig is álmodoztam erről,hogy milyen filmbe illő lenne ha egyszer valaki ágyba hozná nekem a reggelit és ezt most teljesült és valami hihetetlenül jó.
-Chh,nem ezt magamnak csináltam-mondja komolyan így picit elszomorodok-Jajj ne legyél már ilyen bolond, ki másnak csináltam volna?-nevet ki
-De a te bolondod vagyok-nyújtok nyelvet és elkezdünk enni. Miután megreggeliztünk leteszi a tálcát és visszabújik mellém. Szorosan von magához és belecsókol a nyakamba.
-Mit szólnál hozzá ha reggeli testmozgással kezdenénk a napot?-kacsint rám perverz mosollyal-Úgyis mondtad pár napja,hogy szeretsz lovagolni,hát itt az ideje.
-Remekül hangzik,de készen állsz?-hajolok közel-Mert az biztos,hogy utána alig fogsz levegőt kapni az élvezettől.
-Készen hát-mivel rajta csak egy boxer van egyből letolja és előkap egy óvszeres tasakot,a fogával feltépi majd felgörgeti ágaskodó farkára. Leveszi vagyis majdnem letépi rólam is a ruhát.
-Na gyere Baby,mutasd mit tudsz-magára húz,a csípőjére ülök,de még nem teszem be.Picit játszadozom vele, ráülök és úgy mozgatom a csípőm előre és hátra,majd mikor látom,hogy mennyire kikészült kínzó lassúsággal kezdek el ráereszkedni,de ő ezt nem bírja és egy határozott mozdulattal magára húz. Hatalmasat nyögök ahogy hirtelen teljesen kitölt belülről. Elkezdek mozogni,de közben előre hajolva csókolgatom a nyakát,néha meg is harapom azt. A mozgásban ő is besegít és óriási tempóval kezd el dugni. Hirtelen fordít a pozíción,így én kerülök alulra és mindeközben nem húzódik ki belőlem. Ismét gyors mozgásba kezd de néha beújít egy-egy mély döféssel. Hihetetlen közel járok és ezt vele is közlöm,amire csak egy mély nyögéssel válaszol,ebből pedig azt szűröm le,hogy ő is mindjárt elélvez. Mikor teljes méretét tövig belém tolja,sikítva megyek el. Ahogyan megfeszülök ő is beleűríti magát az óvszerbe és kihúzódik belőlem.
Zihálva fekszünk egymás mellett és próbálunk magunkhoz térni. Mikor picit rendeződik a légzésünk Adam töri meg a csendet:
-Örülnék, ha minden reggelt így indíthatnánk-mosolyog-hihetetlenül szeretlek Hercegnőm-egy forró és szenvedélyes csókban forrunk össze.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Egy majdnem igaz történet/+18/
Любовные романы"Azonban elveszíteni sem akartam és akkor ott álltam és döntenem kellett, hogy vagy kitalálok valamit, vagy elveszítem a legjobb fiú barátom. Gondolkozz Trice, gondolkozz!!! Nem szabad elengedned! "