| 4 |

1K 36 1
                                    

Aku ; ya , soon ? |:,'

Aku pun sampai rumah bersama Daniel dan Diana , masih lagi memimpin tangan Daniel aku masuk ke dalam rumah .

" assalamualaikum " aku memberi salam .

" waalaikumsalam " mama senyum dan bila dia ternampak Daniel senyumnya hilang melihat kami sedang berpimpin tangan .

" Cik " Daniel dan Diana berkata bersama-sama dan salam mama . ' asal mama macam tak suka daniel gitu eh ? Sedangkan kita dah kawan lama . hmm ' bisik hatiku .

" uh korang tunggy sini jap eh aku amik air " aku cakap dan pergi ke dapur .

Aku tak perasan mama ikut aku bila dia bercakap , " asal Daniel datang sini ? '

" astaghfirullah halazim " aku bercakap sambil berpegang dadahku . " apa ma terkejot Ana " aku cakap dekat mama dan dia beri aku muka ' ma nak jawapan ' . " kan daniel kawan Ana takkan ma tak tau kot ? " aku jawab .

" ye , ma tau tapi kan Ana dah nak kat kahwin . Ana belum bilang dia lagi ke ? " mama tanya . ' lagi-lagi dengan topik ini ' bisik hatiku .

" ma yang terima dia bukan Ana " aku kata sambil membawa air yang dibuatku keluar .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Aku sekarang dalam bilikku , tak tau nak buat apa . Daniel dengan Diana dah balik satu jam yang lepas and aku still tak tau nak buat apa . haiss , hidup memang selalu macam ni nak buat apa .

Bling . masa yang tepat untuk kau mesej aku . ( note : sacarsm ) *roll eyes*

Rasydee ; hi((:

Bling .

Rasydee ; sorry I'm bored idk what to do ':D

Bling .

Rasydee ; please reply me)):

Bling .

Rasydee ; sorry for bothering , bye((:

Tf he spammed me and he said ' sorry for bothering , bye ' ? How can I be marrying a stupid guy ? Ya Allah adakah ini takdirku ? Mama pun satu main terima je , tak tau nak check background dia ke apa-.-'

Okayy , Ariana let's just fokus on studies that's right , next week ada end of year exam , which mean graduation day & prom nights . alamak ni yang aku tak sabar ni . okok belajar Ariana belajar .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ada orang ketuk pintu bilikku dan mama masuk .

" Ana ? " mama tanya .

" mmm ? " aku jawab dan lihat mama .

" mama mintak maaf okay ? Jom makan . " mama cakap .

Bling . he is so good at ruining my moment , urghh . *roll eyes*

cinta si photographer [ ON HOLD ]Where stories live. Discover now