Aku ; soccer why ?
Seen 1330Seen abeh tak reply bodohnye anak ! Semua orang tengok aku , ah shit asal lah aku asyik bobal keluar pikiran ? " heh sorry , my friend " aku cakap dan memberi senyum yang pelik .
Rasydee's POV
Kiwak seram pe dekni , tapi cute hehe . wait APA ?! Dia cakap aku bodoh wow okay maybe dia tak tau yang aku ada kat sini and pasal dia tak kenal aku kot . takpe aku annoy dia
Aku ; oh tkde saje tanya tak boleh ke ?
Ariana Bashirah❤ ; uh kay ?
Tu je yang dia boleh reply ?
" oi lencha oi match ! " Rios pekik .
" ah kk jap ! " aku pekik balik .
Aku letak phone aku atas kerusi yang ada dan turun ke court ' asal lah dia tak main ? Hmm ' bisik otakku .
" eh bagi diorang start dulu ah since diorang perempuan . " aku cakap .
" okay , korang start dulu ah " Haizard bilang dekat yang snow white itu , sorry ah aku tak tau nama dia ao panggil je lah apa-apa yang timbul dalam kepala otak .
" okay " snow white it cakap and game dia pun start .
Ariana's POV
Tengok diorang main macam best gitu but then asal the boys main lembut nah ?
" jangan bagi diorang chance just because diorang semua perempuan ! You're in a field not be a model but to play like a professional ! " aku pekik dekat budak lelaki itu abeh dekat budak perempuanku .
" eh cover aku ah penat sia " Alya kata .
" Kau serious pe ? Aku main kasar sia takut diorang nangis . " aku cakap dan dia bagi aku muka " really " Dan kita ketawa " hahah syke aku main tak bagus ah " aku cakap .
" jangan mepek ah , Kau bagus sia lain lah macam aku tendang kekok " Alya cakap .
" alah okay lah " aku cakap terus turun je court . ' aku dah lah malas nak main dgn budak-budak ni , takpe lah main je . ' bisik hatiku .
" eh aku swap dengan Alya tau ! " aku pekik abeh semua orang tengok , okay part ni weird .
—————————————
Rasydee's POV
Kita kalah , yes kalah to the girls . macam mana ? Aku tak tau macam mana , sedih siak perempuan oi and kita kalah . bagus jugak dia main bola . tapi asal dia macam tak suka aku eh ?
" eh jom ah chow " Haizard cakap .
" cepat nak nak chaw " aku Tanya .
" Apa kau nak kaki kitaorang patah baru nak chow ? " nasrul kata .
" bakal bini kau main kasar sia " Rios cakap berbisik .
" okay.. " Aku baru nak cakap salah satu perempuan potong .
" eh sorry eh kalau aku main kasar " dia cakap sebelum sempat aku nan pekik dekat dia aku pusing nampak bakal bini aku . ' cute ah dia . ' bisik hatiku , ' srsly time gini kau pikir pasal itu ? ' bisik otakku .
" ouh takpe " vijai cakap .
" okayy , uh Ariana . korang ? " dia cakap sambil menghulur tangannya .
" nasrul " nasrul cakap dengan cepat Dan mengambil tangannya . aku tengok nasrul dan dia senyum dekat aku .
" Haizard " dia shake tangan Ariana .
" rios , you have a nice name " Rios cakap , ' Kau serious kepe ? ' pekik otakku . Ariana senyum Dan cakap , " thanks "" vijai and you are very beautiful " vijai senyum Dan tengok dekat aku , clearly nak buat aku cemburu . Ariana ketawa dan blush[ idk how to trans to malay , heh . ] " hehe thank , you're cute too " Ariana cakap . ' what !!? de aku kat sini de ' cakap otakku .
" bro " Haizard tolak aku . Arian tengok aku dengan penuh sabar , wow ma cam mana perempuan boleh masa satu saat marah abeh baik ? Aku nak gitu ah .
" Rasydee " aku cakap , sambil memegang tangannya ...
Ariana's POV
" Rasydee " dia cakap sambil memegang tangganku .
Eh macam kenal je nama , hmm . nehh tak mungkin dia sehot dekni kan ?
" ouh okayy , yang ini ayuni , aisyah , Alya , Hairina , Lyana Dan Diana . " aku cakap sambil menunjuk kearah diorang .
" hi , Diana " Diana cakap sambil bersalam bersama mereka Dan yang last sekali dia bersalam dengan Rios . erppp lama nah pegang tangan tu ? Aku pon petik gambar diorang .
" hi " mereka berlima bercakap bersama-sama dan ketawa . ewww , gediknya . * roll eyes * aku pon mintak diorang nak amik gambar , wefie katakan . semua diri bersebelahan macam each ada pasangan tapi aku diri di sebelah hujung dan Rasydee pon berdiri di sebelah hujung yang lagi satu .
*click* bunyi kamera .
✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖✖
Ayeee cliffhanger((: maaf eh dah terlalu panjang sangat so yeah . follow aku ye , vote and share ke kawan kawan yang minat tentang cinta((:
Byeee !
Love ; syahhh❤
YOU ARE READING
cinta si photographer [ ON HOLD ]
Romance" ma , ma tak boleh buat Ana macam gini " aku meninggikan suaraku terhadap mama . " Ana mama dah terima lamaranya " mama kata dengan sedap hatinya . Start ; 28 november 2016 End ; #3 in malaynovel 20/10/2018