Dah..stop drama free korang ni..kita datang sini untuk bergembira bukan nak sedih-sedih..
Selepas mendengar kata-kata itu,mereka terus menghentikan drama free mereka..Tiba-tiba...
Perhatian!!Kepada semua penumpang kereta api ke busan,sila ambil tempat anda sekarang..
Hyung!!Diorang dah panggil dah..
Jom hyung!!
Hyung!!palliwa..
Hunnie jom..Duduk ngan hyung..
Yixing!!arah sini la..
Umin hyung!!palliwa..
Selepas mendengar pengumuman itu,kesemua ahli exo masuk ke kereta api dan mengambil tempat masing-masing..Xiumin duduk dengan Chen,Luhan duduk dengan Sehun,Suho duduk dengan Lay, Kai duduk dengan D.o,Baekhyun duduk dengan Chanyeol dan Kris duduk dengan Tao..Sebaik sahaja mereka mengambil tempat duduk,mereka mendengar orang ramai menjerit memanggil nama mereka..
Omg!!exo oppa..
Xiumin oppa!!
Kyaa..Sehun oppa..
Luhan oppa..
Oh my..Suho oppa..
Kris oppa..oh my galaxy oppa..
My panda oppa,Tao..
Baekkie oppa..you look so cute..
Oh...Chanyeol oppa!!
Chen oppa!!
Yixing oppa!!
Omo..D.o oppa!!
Kai oppa!!
Hampir kesemua nama ahli exo disebut oleh fans mereka..Mereka hanya mampu menghadiahkan senyuman manis untuk fans-fans mereka yang mampu membuatkan semua yang melihat senyuman mereka itu tidak tidor malam..Selepas beberapa minat,keadaan kembali sunyi..
Krik!!
Krik!!
Krik!!
Sampai la mereka ditegur oleh seseorang..
Annyeonghasaeyo!!
Mereka terus berpaling ke arah suara yang memanggil mereka..Selepas melihat orang yang menegur itu,mereka terus bangun..
Annyeonghasaeyo!!
Snsd sunbae!!
Super Junior sunbae!!
Nct pun ada juga!!
Kenapa korang ada kat sini juga??
SM bagi semua artis di bawah mereka cuti..
Oooo..
Kris,Luhan,Tao, apa khabar??
Macam yang korang nampak sekarang..
YOU ARE READING
Train to Busan [On Going]
Fiksi PenggemarExo telah merancang untuk bercuti di Busan.. Kris,Luhan dan Tao juga turut bersama mereka.. Namun,sesuatu telah terjadi sewaktu mereka dalam perjalanan ke Busan..