"Okul bahçesinde sıra olurken Sae Rim'le sabah ilk dersin matematik olmasına isyan ediyoruz.
'Bu lanet müdürün derdi ne?'
'Aynen. Sabah sabah matematik dersi mi olur?'
'Yazık. Beyin hücrelerime yazık! '
'Sende beyin varmıydı? '
Ellerin cebinde ve çantan tek omzunda. Suratında alaycı bir yarım sırıtış.
Tek kelimeyle mükkemmeldin. Ama benden daha mükemmel değil!
'Yalnız kalmana kalbim dayanamadı.'
Tıpkı seninki gibi suratıma alaycı bir gülümseme yerleştiriyorum.
Bu hareketim komikmiş gibi ortaya bir kahkaha bırakıyorsun ve yanındaki arkadaşının omzuna elini atıyorsun.
'Sana anlattığım ukala kahküllü kız işte! Sencede çok ukala değil mi Jimin?'
Hemen ortaya atılıyorum.
'Neden beni arkadaşlarına anlatıyorsun turuncu ayakkabılı danazor?'
Arkadaşın komikmişçesine suratını buruşturuyor ve sana dönüyor.
'Turuncu ayakkabılı danazor?'
Hiçbirşey demeden bana bakıyorsun ve kafanı yana eğiyorsun.
"Kahküllü kız!"
"Benim adım 'Kahküllü Kız' değil! '
"Adın işte her neyse umurumda değil! Ve bir daha sakın bana arkadaşlarımın içinde 'turuncu ayakkabılı danazor' deme! Anladın mı?'
Tam cevap vermek için ağzımı açmıştım ki en sevdiğimiz müdür (!) hortlak sesiyle mikrafondan bağırdı.
'HERKES SIRASINA GEÇSİN!"
Bana, zafer kazanmışçasına gülümsüyorsun ve sırana doğru gidiyorsun.
Adımı umursamadığını söyleyince saçma bir şekilde fazlasıyla kırılıyorum.
Senden ve beni kırmandan nefret ederken seni bu kadar seveceğim aklıma bile gelmezdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
But I Love You // Kim Taehyung
Non-Fiction"O turuncu ayakkabından ve senden nefret ederken seni bu kadar seveceğim aklıma gelmezdi"