°°twelwe°°

23 5 0
                                    

"Haftaya okulumuzda gezi düzenleneceğini öğrendiğimde hızla kızların yanına gidiyorum ve gelip gelemeyeceklerini soruyorum.

'Bilemiyorum. Belki geziye gelmek yerine ders çalışırım.' diyor Yi An.

Suratımı asıyorum.

'Ya! Sen delirdin mi? Ya da geçen gün kafana gelen topla beynini mi düşürdün? Ne ders çalışmasından bahsediyorsun cidden?'

Yi An'ın konuşmasına izin vermeden devam ediyorum.

'Cheong Ajumma ile ben konuşurum.'

Parmağımla Yi An'ı gösteriyorum ve gülümsüyorum.

'Öyleyse geliyorsun değil mi?'

Yi An parmağımı geri itiyor ve suratını asıyor.

'Üzgünüm ama eğer matematikten tekrar 13 alırsam matematikten kalacağım. Bu yüzden çalışmam gerek. Siz gidin.'

Sinirle gülüyorum ve 'sen ciddi misin?' bakışları atıyorum.

'Ben annemle konuşurum ve biraz puan eklemesini isterim. Ne de olsa matematik öğretmenimiz annem değil mi?'

Okula geldiğimizden beri hiç konuşmamış olan Sae Rim'e dönüyorum.

'Sae Rim sen geliyorsun değil mi?'

'Hah?'

'Sen beni dinlemiyorsun değil mi? Okula geldiğimizden beri hiç konuşmadın. Ne oldu sana?'

'Hiçbir şey olmadı' diyor ve tekrar suratını asıyor.

'En son Joon Hyuk ile ayrıldığınızda seni böyle görmüştüm.'

'Aslında evet var birşey. Biraz sonra söyleyeceğim şeyden sonra eminim ki çok şaşıracaksınız. Ama benimde elimde olan birşey değil. Cidden bu konu hak-'

Sae Rim'in sözünü bitirmesine izin vermeden lafını kesiyorum.

'Cidden söylemeyecek misin artık?'

Sıkıntılı bir nefes verip okul kapısından girmekte olan Taehyung'a gözlerini dikiyor.

'Ben Taehyung'tan hoşlanıyorum.'

But I Love You // Kim TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin