15

336 45 8
                                    

Jisoo

Halah , mamat ni. Menunjuk pulak.

Aku memang nak makan tapiㅡ

" Noona, rugi tak makan. Sedap perghh! Memang sado benar Ahjumma tu masak sampai sayur dalam ni pun masih tegang tak lembik. HAHAHA "

Dah la mulut penuh , still nak cakap.

Aku nak main phone tapi phone dalam poket. Macam mana aku nak ambik ಠ_ಠ

" Err...Jimin mintak tolong boleh ? "

mesti Omma tengah risau pasal aku.

" apa ? "

" Call , Omma noona. Mesti dia tengah risaukan Noona. Dah malam tak balik. "

Aku menyedut air kosong. Nasib kau bagi straw :')

Kalau la tteobokki ni boleh disedut dah lama aku melantak.

" ala, japgi kita balik la. Tak marah punya Omma noona. Kan keluar dengan future husband dia. Takkan kena kidnap punya. Noona nak ? Kesian tengok Noona macam nak nangis bau godaan Tteokbokki ni. Jealous Jimin tengok asyik pandang makanan ni dari aye ಥ_ಥ"

" NAKKKKK!!! SUAP CEPAT! LEPAS NI HANTAR AKU BALIK " aku buka mulut aku. Siapa je taknak makan. Kena suap lol.

❝ OMMO! JELESNYA ! UNTUNG LA UNNIE TU DAPAT BOIPREN YANG CARING MACAM TU  ❞

❝ MESTI COMEL ANAK DORANG NANTI. AKU NI MUKA MACAM CERMIN PECAH SIAPA JE NAK ❞

❝ SETIAP HARI SAKIT PUN AKU SANGGUP. ASALKAN SI DIA SENTIASA DI SISI. CHIA CHIA CHIA ❞

❝ EH, TU BUKAN KE JIMIN SUNBAE ? HANCUR LA HATI AKU DAPAT TAHU, CRUSH SUDAH BERPUNYA ❞

❝ LEK AH, SEYA ADA. SHENTIASHA DI SHISHI ANDA ❞

❝ YA TOHANN! MAKK ADA BANGLA MENGORAT CEK!!!!!! ❞

Sila meninggal. Bisikkan saiton.

Sedap ya amat masakkan kat sini.

" Lagi lagi! Suap la lagi. Lapar ni ~ " aku tak henti paksa Jimin suap aku sampai dia makan pun sikit-sikit je. Tu la sape suruh offer lagi.

" Kejap la . Noona ni makan comot. Aish! Macam baby je hm-- "

Jimin mengelap mulut aku dengan tisu yang disediakan dengan penuh teliti.

Aku-blushing

Aku tunduk malu.

" Noona , cepat la . Kenapa tunduk pulak ni ? "

" Noona terharu sebab Jimin selalu ada dengan noona time susah mahupun senang. Gomawo " Aku baru tengok dia.

Saat tu mata aku mula berkaca-kaca.

" Aigoo , apa ni noona uljima. Jimin sentiasa disisi noona. Sejak first time Jimin jumpa noona, Jimin mula rasa bahagia. Rasa macam nak je kahwin dengan noona tapi siapa je nakkan budak sekolah macam Jimin ni. " dia mengelap air mata aku sehingga aku berhenti menangis.

Dia memeluk aku cuba menenangkan aku. Aku tersentak dengan apa yang dia cakapkan tu.

A-aku bukan tak suka , cuma aku tak sedia lagi.

TBC
please vote & comment
❤❤❤

(C) PAINT + park jiminWhere stories live. Discover now