4# Silvestr- Delší díl

54 9 4
                                    

Konec minulé části-

Po bobování se už začalo stmívat, takže jsme šli domu. Převlékli se a šli do svých pokojů kde jsme opět měli připravený čaj a bylo horké topení na kterém jsme měli přehozené deky, takže jsme se všechny zachumlali do vyhřáté deky a pili teplý čaj.
✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡✡

Po včerejším bobování jsem úplně vyřízená a to s Andreou a sestrami musíme ještě na ty trhy.. holky tolik vyčerpané nejsou, ale Andrea je prý taky. Řekli jsme si s Andreou, že si dáme energy drink a trošku si zacvičíme, není to moc nejlepší na náš stav, ale myslím že nám to dodá trošku energie, když nám to nedal spánek. Úplně mě boleli zadá, nevím jestli ten pocit, jak máte otlačené záda po tom opěrátku u bobů znáte, ale je fakt příšerný...

Nakonec jsme necvičili, šli jsme si jen zaběhat s Akkinkou ( jestli se tomu dá říkat běhání ).

I když se nám ani trochu nechtělo, museli jsme na trhy, protože doma nemáme prskavky a musíme je koupit. Dneska rodiče zase nebudou doma, měla jsem s nimi dva společné Silvestry, pro někoho je to málo, ale pro mě, to je dost, vážím si toho, už jen proto, že holky neměly žádný....

Rozhodli jsme se, že na trhy půjdeme chvilku po obědě, aby nám to vyšlo i na přesný čas, kdy se má Akkinka znovu venčit. Už je něco okolo 11, takže za chvilku už bude oběd. Zrovna balím nějaké věci na trhy, není toho sice moc, co by se mělo zabalit, ale když jste nemehlo, musíte brát i nějaké lékařské pomůcky, to znamená náplasti, desinfekci a takový ty ostatní věci, který potřebujete když jste debil....

Už máme oběd, je opět výborný, všechny jsme zabalené v našich nových svetrech a roztomilých bačkůrkách. Minulý rok, jsem Akkince koupila takový roztomilý obleček na trzích, dnes už ho nemám, ztratila jsem ho, ale chtěla bych ji ho koupit znovu, takže se po nějakém takovém podívám znovu, byla tak kouzelná❤️.

Už jsme po obědě. Zrovna máme odpolední klid a mně je po tom jídle špatně, cítím se jak nějaká tlustá brambora, prostě fuj.

Byla jsem na sociálních sítích a ležela jsem s Anderou v posteli ( žádné nechutnosti). Najednou jsme obě usli.

Vstávej! Vstávej! Skákaly po mně Terezka s Barunku.
Holky počkejte! Zasmála jsme se.
Tak ale vstávej! Smáli se a dál skákali.
A kde je Andrea? Zeptala jsem se
Ona šla dolů udělat svačinu do baťůžku. Odpověděly, byly tak roztomilé.
Tak jdeme za ní! Řekla jsem a vstala jsme z postele.

Šli jsme dlouho chodbou a potom po zatočených schodech rovnou do jídelny. Cestou jsem si všimla, že už je půl čtvrté. Dneska jsem toho měla tolik v plánu..... Chtěla jsem, aby jsme šli do našeho vnitřního bazénu, chtěla jsem holky vzít někam do dětského koutku a... prostě jsem chtěla, aby si dnešek holky užily. Jak jsem jen mohla usnout, Bohaaa.

Už jsme koupili prskavky a vrátili se domu, taky jsme byli na to ruském kole, na který jsme si koupili trdelník, ale oblečky pro Akkinku tam neměli.
Zrovna teď jdeme zase bobovat, akorát na jiné místo, na trošku nebezpečné místo, ale stojí to za jízdu.
Tak jsme tady holky! řekla jsem a všichni si vydechli.
Konečně. Odpověděli.

Už je půl páté večer a začíná se stmívat. My zrovna jedeme poslední jízdu, aby jsme byli doma za světla. Holky už jsou unavené a musí se ještě prospat. Takže jsme vyrazili. Za necelých 15 minut jsme dorazili domů a co na nás nečekalo? Horký čaj a nějaké sušenky. Hned co jsem si svoji porci snědla a čaj vypila. Šla jsem uspat holky, musí se vyspat, aby potom více vydržely. Mám pro ně koupené dětské šampáňo a pro mě s Andreou jsem sehnala nějaké s nízkým procentem alkoholu, taky objednané pizzu a dáme si chipsy. A samozřejmě, hned co bude nový rok, dáme si i nějaké přání, kterému se začneme plně věnovat.

Holky už jsem uspala, teď jdeme s Andreou a naši kuchařku Hankou něco uvařit, Hanka a ostatní tu teď sice moc nejsou, protože mají Vánoční dovolenou, ale Hanka dnes přišla, aby nám pomohla s přípravou nějakého jídla, samozřejmě se v 8 vrací zase k rodině...
Začli jsme zeleninovým salátem, dále jsme nechali rozpustit čokoládu, do které si budeme namáčet jahody, připravili jsme ty chipsy do misky a další dobroty. Samozřejmě jsme nemohli zapomenout na Akkinku! Jí jsme udělali něco jako "psí pizzu" nebo spíše "psí obložený talíř" v Akkinčině případě misku na granule. No, na "talíř" jsme nařezali párek, sýr, šunku, hodili jsme tam nějaké dobroty a bylo hotovo. Nemůžu se dočkat..
Už tu čekáme tak dlouho. S Andreou zrovna sedíme na gauči, koukám na 2 $ocky a povídáme si o letošním roce.

Už je 11 hodin. Holky vzbudíme až v půl, aby zbytečně dlouho nečekaly, i když, dneska spaly jako fakt dlouho, ale to nevadí. My už jsme přešli na jiné téma, protože skoro všechny věci, si během roku říkáme normálně, takže věcí, co o mém roku Andrea nevěděla, bylo fakt hodně málo.
Teď zrovna koukáme na 2 sérii, 19 díl dvou socek. Aby jste si nemysleli, 2 Socky už jsem viděla několikrát, všechny díly, to samé i Andrea.

Už by jsme je měli jít vzbudit. Řekla Andrea a ukázala mi čas, bylo 23:46.
Ježíši, my jsme zapomněli. Snad to holky stihnou!
Rychle jsme vyběhli do schodů a chtěli vzbudit holky. Bohužel, holky už se vzbudily sami. Seděli na koberci a hrály si. S Andreou jsme se rozhodli, že ona přípravý oblečení bundy a dá to všechno jídlo z lednice na stůl, taky půjde pro pizzu, která nám už přišla a já obléknu holky do trošku společenského a pak ji přijdu pomoct. Museli jsme hodně pospíchat, přece jenom, měli jsme 15 minut na celou přípravu. Holky jsem oblékla asi za 3 minuty a rychle jsem s nima běžela dolů, kde se oblékly do bundy a nazuly boty a já jsem šla pomoct Andree, která to už měla skoro všechno hotové, takže stačila chvilka a vše bylo připravené. Rychle jsme se oblékli i my a šli ven, kde jsme nakonec čekali ještě 5, minut.

5 4 3 2 1 ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK!!!! Všichni jsme vykřikli a objali se.

Musím říct, že letošní ohňostroj byl vážně úžasný.
Právě stojíme v kolečku v ruce máme prskavku a pro sebe si říkáme svoje cile, změny které chceme provést, přání do nového roku a takové podobné věci, nakonec si vezmeme svůj talisman pro štěstí a pošeptáme děkuju (je to trošku divné, ale za štěstí se občas i děkuje). Po tom všem jsme šli domů a šli si připít. Jestli se ptáte, kde přes tu dobu byla Akkinka, tak ta byla u mě v pokoji, nechala jsem jí tam, protože to je místo, kde by neměl být slyšet hluk, jak možná víte, tak by jí ten hluk mohl ublížit na sluchu. Hned co jsme dojedli a dopili, šli jsme spát. Dneska jsem Andreu nechala spát u mě, jako skoro vždycky, obě jsme byly unavené, takže jsme si ani nepovídali a rovnou jsme usli.

Tak doufám že se vám tento díl líbil, je trošku delší, ale chtěla jsem dát celý Silvestr do jedné kapitoly😅. Doufám, že se vám líbí nové "obaly" na knížky které mám od jedné skvělé holčiny --> na wattpadu se jmenuje Bellagarx a na instagramu @bellademigod takže jí na kdyžtak sledujte. Předtím jsem se hodně věnovala knížce ,,Ta divná", ale kapitoly jsem ještě nevydala, protože se mi to nechce opravovat, takže jsem ji zatím pozastavila. Strašně mě baví tuhle knížku psát!! Jinak moc, moc děkuju za 148 přečtení a 52 hlasu, jste prostě skvelí💞. ILY😍.
                                      VAŠE NIKI😍.
Kapitola má 1268 slov.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 12, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

(NE)jsem princezna!Kde žijí příběhy. Začni objevovat